רשת ליידי קומפורט, המתמחה בנעלי נוחות ובריאות, פותחת סניפים חדשים בקניון בת ים ובקניון פרץ סנטר בדימונה. פתיחת הסניפים בהשקעה כוללת של 700,000 שקל.
הסניפים החדשים מתווספים לארבעת הסניפים של הרשת ברמת גן, ראשון לציון, תל אביב והרצליה, ול-80 נקודות מכירה נוספות בכל רחבי הארץ.
פתיחת הסניפים החדשים תלווה בקמפיין של הרשת, בכיכובה של פרזנטורית החברה, השחקנית ענת עצמון, באמצעות חברת מומה פרסומאים בהשקעה של 100 אלף דולר. מסע הפרסום כולל רדיו, עיתונות, שילוט בנקודות המכירה ויחסי ציבור.
שלומי איבגי, סמנכ"ל השיווק של ליידי קומפורט: "כיום אנחנו רואים שמותג ’ליידי קומפורט’ נמצא במהלך התרחבות משמעותי, כאשר לצד פתיחה של שני סניפים חדשים בדרום ובמרכז אנחנו משקיעים בהרחבת המותג ותפוצתו, לצד השקעה בפרסום ויחסי ציבור, שיגדילו את קהלי היעד של המותגויאפשרו את התרחבותו של המותג.
הסניפים החדשים מעוצבים בסגנון היי טקי חדשני, שיהווה מודל לעיצוב הסניפים הבאים של החברה".