מאדינה מילנו פותחת לראשונה סניף בזכיינות

מאדינה מילנו פותחת לראשונה סניף בזכיינות

רשת "מאדינה מילנו", שבבעלות משפחת קהירי, חתמה על חוזה זכיינות עם קרן סיני ושרי מונדרוביץ, לפתיחת סניף הרשת בבני-ברק שישרת את בנות המגזר החרדי.


סיני ומונדרוביץ נפגשו לראשונה לפני כשנה בקורס איפור. סיני, 31 נשואה ואם לארבעה בנים ומונדרוביץ, 29 נשואה ואם לשלושה, שהתפרנסה בעבר כתקציבאית במשרד פרסום חרדי.
לדבריהן, הן זיהו את הרצון הגובר של נשות המגזר להתעדכן במגמות טיפוח ואופנה עכשוויות.
 
על מנת ליצור בידול ויתרון בשוק תחרותי, הן הבינו שעליהן להשיג זיכיון של חברת איפור הממותגת כצעירה ואופנתית. "קבענו פגישה עם המאפרת הראשית של מאדינה מילנו, שבבעלות משפחת קהירי, ניהלנו משא ומתן ובסופו הפכנו לזכייניות הראשונות של הרשת". לדבריהן, תרם לכך גם הרצון של הרשת לחדור למגזר החרדי. "הם ראו בנו שגרירות מתאימות".
 
לדברי נירית קהירי, מאפרת ראשית במאדינה מילנו, "קרן ושרי הרשימו אותנו לטובה. מיד זיהינו את הפוטנציאל שלהן. בחורות איכותיות ורציניות שיכולות לקחת את המותג שלנו ולהרים אותו למעלה במגזר החרדי. הפנייה שלהן התיישבה עם תוכניות חדירה שהיו לנו להיכנס למגזר החרדי. כל חנויות הרשת הן בבעלותנו, ובמקרה של המגזר החרדי, האמנו שזה משהו שצריך לבוא מבפנים, לכן הן הראשונות והיחידות שהפכנו לזכייניות. באותה דרך ננהג כשנחליט להיכנס למגזר הערבי. יש דברים שכדאי לתת להם לצמוח מבפנים. ההתקשרות טובה לשני הצדדים. ההצלחה שלהן היא ההצלחה שלנו".
 
על מנת לפתוח את הסטודיו, פנו סיני ומונדרוביץ למט"י בני-ברק. שם עשו קורס הקמה וניהול לעסק קטן וקיבלו ליווי של חונך עסקי. דרך מט"י הן גם קיבלו הלוואה של 65 אלף שקל מקרן שמש, המסייעת ליזמים צעירים בתחילת הדרך.
 
סיני ומונדרוביץ השקיעו בסטודיו האיפור החדש 120 אלף ₪. בסטודיו שלהן -MAKE UP STYLE  -SK  הממוקם בקומת מרתף "משיקולי צניעות", הן מציעות איפור כלות, מוצרי טיפוח ותכשיטים. מלבד אלה, משמש הסטודיו כבית ספר לאיפור. "אנחנו מציעות קורס איפור של 11 מפגשים ועד כה העברנו שני קורסים".