מאיה מילר מונתה לסמנכ"ל השיווק לצומת ספרים |
||
TheMatker | ||
מילר, בעלת תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, כיהנה בשנתיים האחרונות כמנהלת תקשורת שיווקית בחברת שטראוס מים ישראל בהן היתה אחראית למותג תמי 4, ולפני כן, כמנהלת מרקום בחברת פרוקטר אנד גמבל (G&P). רשת צומת ספרים מונה כ-90 סניפים ברחבי הארץ. לאחרונה הכריזה הרשת על האסטרטגית השיווקית החדשה שתלווה אותה בשנה הקרובה, תחת הכותרת "הבית של הספרות הישראלית", אשר ישים במוקד את קידום הסופרים והספרות הישראלית. |
מאיה מילר מונתה לסמנכ"ל השיווק לצומת ספרים
4 באפריל 2011
X