מועדון הקפה פותחת רשת חנויות מתמחות

מועדון הקפה פותחת רשת חנויות מתמחות

חברת מועדון הקפה, יבואנית ומשווקת קפה ומכונות קפה, מעמיקה את פעילותה בשוק הפרטי ופותחת רשת חנויות מתמחות תחת השם מועדון הקפה. לדברי אופיר פרימר, סמנכ"ל מועדון הקפה, בכוונת החברה לפתוח בשנתיים הקרובות 10 חנויות מתמחות, בהשקעה מתוכננת של 3 מיליון שקל.
 
בשנה האחרונה הפעילה החברה חנות קונספט שמכרה קפה ומכונות ביתיות ושימשה גם כמרכז הדרכה בקיבוץ גליל ים בהרצליה. השבוע נפתחה חנות הדגל של החברה בראשון לציון. החנות, השנייה במספר, משתרעת על פני 80 מ"ר ומוצגות בה עשרות סוגי מכונות קפה לבית ומכונות מקצועיות, אקססוריז מעוצבים מעולם הקפה ומארזי מתנות. שתי החנויות הראשונות ינוהלו על ידי מועדון הקפה, ויתר החנויות שייפתחו ינוהלו באמצעות זכיינים. 
 
מועדון הקפה היא יבואנית בלעדית של חברת Saeco בישראל. החברה הוקמה לפני שבע שנים בשותפות עם החברה האיטלקית ARGENTA. היא משווקת בלעדית בארץ את המותגים SAECO, DANESI, nouva simonelli ,PORTOFINO ועוד. לאחרונה השיקה החברה ליין מכונות קפה ויקטוריה ארדואינו. מחזור המכירות של מועדון הקפה מוערך בכ-40 מיליון שקל.
 
שוק מכונות הקפה בישראל מגלגל כ-50 מיליון שקל בשנה. על פי נתוני מועדון הקפה, בכל שנה נמכרות בישראל למעלה מ-50 אלף מכונות. הישראלי הממוצע שותה 4 כוסות קפה ליום. בעולם – שוק מכשירי האספרסו מוכר כ-4.5 מליון יחידות בשנה, בשווי של 650 מיליון אירו. אירופה מהווה את השוק הגדול ביותר למכשירי האספרסו עם מכירות של למעלה מ-520 מיליון אירו.