מוצרי בשר "אל גאוצ'ו" יימכרו ברשתות השיווק

מוצרי בשר "אל גאוצ'ו" יימכרו ברשתות השיווק

בעלי קבוצת נטו, עדי עזרא, ישווק בשר הפרימיום קפוא לרשתות השיווק, בהשקעה של 2 מיליון שקל. בשר הפרימיום ימותג תחת השם של רשת הבשרים הארגנטינאית "אל גאוצ'ו", שגם כן נמצאת בבעלותו של עזרא.  


קבוצת נטו מחזיקה ב-50% משוק הבשר הקפוא, שמגלגל מדי שנה 220 מיליון שקל מדי שנה, עם המותג טיבון ויל. השקת בשר הפרימיום הקפוא נועדה להגדיל את נתח השוק של נטו, יעד החדירה של המותג בשנה הראשונה הוא 5% ובשנה השנייה עוד 5%. המוצר צפוי להתחיל להימכר על המדפים עד ראש השנה.


נטו תהיה חברת המזון הראשונה שתכנס לתחום בשר הפרימיום הקפוא בישראל. בשר הפרימיום מיובא מארגנטינה, ולאחר מכן נארז מבלי שהוא יעובד ויוזרקו אליו מים, כמו במוצרי בשר קפוא רגילים. לדברי מנכ"ל אל גאוצ'ו, ברנרדו בלחוביץ': "הבשר יהיה באיכות של מסעדה וההבדל במחיר מבשר רגיל יהיה שקלים בודדים. אנחנו מאמינים שכך נוכל לחדור באופן מהיר לשוק".

קבוצת נטו, שנוסדה בשנת 1940 עלי ידי מאיר עזרא, נמנית על חמשת קבוצות יצרני המזון הגדולות בישראל. החברה, שגילגלה ב-2009 מחזור מכירות של 435.4 מיליון שקל, עוסקת בייבוא, ייצור ושיווק של מוצרי מזון כשרים, בהם טיבון ויל, דלידג, ויליגר, שלושת האופים ומג’יק. בנוסף עוסקת נטו בשיווק פירות וירקות טריים באמצעות חברת ביכורי שדה, וכן יבוא ושיווק של מוצרי מעדנייה.