מיכל ינאי תמשיך להוביל את קמפיין ג'אמפ

מיכל ינאי תמשיך להוביל את קמפיין ג'אמפ

מיכל ינאי תמשיך לשמש כפרזנטורית של רשת האופנה "JUMP" ולהוביל את קמפיין החברה לעונת סתיו-חורף 2006/7. הצילומים ייערכו בימים הקרובים, והקמפיין יעלה לקראת החגים. על פי ההערכות, ינאי תקבל תמורת השתתפותה כ-50 אלף דולר לעונה.
 
הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום יהושע / TBWA, יכלול צילומי קטלוג, פרסומת טלוויזיה, מודעות פרסום, אינטרנט, שלטי חוצות ויחסי ציבור. סך ההשקעה בקמפיין נאמדת במיליון שקל.
 
מנחם קופיץ, המנכ"ל והבעלים של JUMP, אמר כי "ינאי מייצגת נשיות, עצמאות וקריירה. לינאי, דמות מוכרת ואהובה על כל שכבות הגיל, יופי ישראלי מקורי ואופי חם והיא מייצגת את קהל הלקוחות של JUMP: אישה אינטליגנטית, עצמאית ודינאמית במראה אופנתי ועכשווי."

חברת JUMP נמצאת בבעלותו של מנחם קופיץ. הרשת מגלגלת כ-150 מיליון שקל בשנה ומועסקים בה 80 עובדים בייצור ולוגיסטיקה ועוד 180 עובדים ברשת החנויות. לרשת 55 סניפים בפריסה ארצית.