מקדונלד'ס ישראל תסיים את השנה עם מכירות של 450 מיליון שקל

מקדונלד'ס ישראל תסיים את השנה עם מכירות של 450 מיליון שקל

רשת מקדולנד'ס הישראלית מיישרת קו עם טרנד הטורטיות. הרשת תחל בימים אלה במכירת ארוחות על בסיס טורטיות ועוף תחת השם "צ'יקן סלקט".



לדברי  מדובר במוצרים שהושקו לפני יותר משנה בארה"ב ולפני כחצי שנה גם באנגליה וגרמניה. "מדובר במוצרים מאוד פופולריים בארה"ב, הפונים לנוער ולמבוגרים ופחות לילדים. המוצרים פותחים קטגוריה חדשה ואנחנו מצפים שהם יכניסו עוד לקוחות לסניפים", אומר פדן.



מחזור המכירות של הרשת, המונה 140 סניפים, הסתכם אשתקד ב-406 מיליון שקל. לדברי פדן, יעד המכירות של הרשת עומד השנה על 450 מיליון שקל ואילו יעד המכירות בשנת 2008 עומד על 500 מיליון שקל. "מקור 5%-6% מהגידול במכירות הוא בגידול בחנויות זהות ו-4%-5% נוספים מפתיחת הסניפים", אומר פדן.



מראשית השנה פתחה הרשת שמונה סניפים חדשים ועד סוף השנה היא מתעתדת לפתוח ארבעה סניפים נוספים, בין היתר, במצדה, קסטינה וסחנין.



השקת סדרת ה"צ'יקן סלקט" תלווה בקמפיין טלוויזיה שיעלה בימים הקרובים בסרט רב משתתפים שהופק וצולם בישראל, על ידי משרד הפרסום יהושוע TBWA. הסרט נעשה בהשראת סרטי הפעולה, והשחקנים שנבחרו לככב הם בעלי רקורד בסדרות מובילות כגון "סופרנוס", "מה נשים רוצות" ו"סקס והעיר הגדולה".