מקדונלדס נפרדת מהסלוגן המפורסם שלה

מקדונלדס נפרדת מהסלוגן המפורסם שלה

מקדונלדס, נפרדת בקרוב מהסלוגן שכל כך מזוהה איתה :  I'm Lovin It
לפני מספר שבועות הגישה רשת מקדונלד'ס בקשה לרשום סימן מסחרי על סלוגן חדש שנקרא:
 Simpler the better (פשוט יותר הוא טוב יותר) ונראה שזה יהיה הסלוגן החדש שלה.
אחרי למעלה מעשור מחליטה רשת ההמבורגרים הגדולה בעולם להחליף את הסלוגן בסלוגן חדש שככל הנראה מטרתו לשקף את השינוי המשמעותי בתפריט שעברה הרשת.


בעשור האחרון  עלתה כמות הפריטים בתפריט של מקדונלד'ס ב כ 75% והגיעה לכמות שיא של 121 פריטים בתפריט.


בשנים האחרונות סבלה מקדולנדס מירידה בהכנסות אולם לאחרונה מצליחה מקדונלד'ס לבלום את המגמה וברבעון האחרון של 2015 אפילו מדווחת הרשת על עלייה בהכנסות של 5.7% ביחס שנה קודם לכן.


 


מעוניינים בזיכיון לרשת גדולה בתחום המזון? לחצו כאן