מקדונלד'ס תפתח בתוך שנתיים 24 סניפים חדשים

מקדונלד'ס תפתח בתוך שנתיים 24 סניפים חדשים

רשת מקדונלד'ס מתרחבת. לאחר שהשיקה השנה 10 סניפים, מתכננת רשת המזון המהיר לפתוח בשנת 2007  12 סניפים חדשים, מתוכם שניים כשרים. בשנת 2008 צפויה הרשת לפתוח עוד  12 סניפים. לדברי עמרי פדן, מנכ"ל הרשת, הרשת צומחת בקצב ממוצע של 8-9% לשנה.
 
כיום, מונה מקדונלד'ס בישראל 125 מסעדות ובסוף 2008 היא תפעל עם 150 מסעדות.
 
לדברי פדן, מקדונלד'ס תסיים את השנה עם מחזור מכירות בהיקף כספי של למעלה מ-400 מיליון שקל. זאת לאחר שבשנת 2005 הציגה הרשת מחזור של 380 מיליון שקל.  פדן ציין, כי המלחמה בצפון גרמה לרשת הפסדים של מעל 10 מיליון שקל בשנת 2006, בשל סגירת 20 סניפים באזור הצפון, בתקופת הקיץ הנחשבת לתקופה "החמה" במכירות המזון המהיר. "לולא המלחמה היה מגיע מחזור המכירות השנה ל-414 מיליון שקל", אמר פדן והוסיף, כי בשנת 2007 מחזור המכירות צפוי להגיע לכ-450 מיליון שקל, וב-2008 ל-500 מיליון שקל.
 
פדן מייחס את צמיחת הרשת למהפכת הבריאות שביצעה מקדונלד'ס לפני כשנתיים. בין היתר, עברה הרשת לשימוש בשמן קנולה ללא שומן טראנס ומופחת בשומן רווי, ללחמניות מועשרות בוויטמינים ובסיבים, הפחיתה את הקלוריות ברטבים, והפיצה חוברות תזונה ואורח חיים בריא הכולל את הערכים הקלוריים של התפריט וסימון הערכים התזונתיים באמצעות מדבקה על כל מוצר שנמכר ברשת.
 
פדן צופה כי מגמת האכילה מחוץ לבית תלך ותצמח בארץ ובעולם. לדבריו, כמות האוכלים מחוץ לבית בישראל עומדת על שליש מאירופה ושליש מארה"ב, שם אוכלים בין 18% ל-22% מהארוחות מחוץ לבית בעוד בישראל עומדת הצריכה על 7%-8%. "קטגוריית האכילה מחוץ לבית תתפתח והשוק הזה רק ילך ויגדל, הן מסיבות חברתיות – צעירים יבשלו פחות ופחות בבית, והן מסיבות כלכליות – רמת החיים תלך ותגדל", מסר פדן.