נייקי במהלך עולמי לשינוי הנראות |
||
גלובס | ||
נייקי יוצאת במהלך חובק עולם של שינוי הנראות בחנויות המותג למראה אחיד. השבוע נפתחת בישראל החנות הראשונה בקונספט החדש, בהשקעה של 400 אלף דולר, בקניון מלכת שבא באילת. חיים זינו, מנהל התחום הקמעונאי בנייקי ישראל, מסר כי "ההחלטה על האחידות במראה בנקודות המכירה בעולם היא החלטה אסטרטגית שנובעת מהחשיבות שרואים בחברה בנקודת המפגש עם הצרכן. מעתה ישלוט הצבע הלבן בחנויות המותג, עם אלמנטים מנירוסטה והלוגו הכתום המקורי. "כיום פועלות בישראל 18 חנויות נייקי ובשנתיים הקרובות יהיו כולן במראה החדש. עד סוף שנת 2007 יהיו תחת המותג נייקי כ-25 חנויות בישראל". נייקי נוסדה בשנת 1972 לפני כ-30 שנה, נייקי הינה חברת הספורט הגדולה בעולם לייצור ושיווק מוצרי ספורט – נעלי ספורט, ביגוד ספורט וציוד. סך מכירות נייקי העולמיות נאמדות בכ-9.5 מיליארד דולר. 54% מהמכירות נעשו בארה"ב, כ-27% באירופה וכ-19% בשאר מדינות העולם. בישראל נייקי הינו מותג הספורט הבינלאומי היחידי הפועל שלא באמצעות זכיין. |
נייקי במהלך עולמי לשינוי הנראות
1 בינואר 2007
X