"ניקולטי": קמפיין לחגים

"ניקולטי": קמפיין לחגים

רשת "ניקולטי", המותג האיטלקי הבינלאומי למערכות ישיבה יוקרתיות, יוצאת בקמפיין לקראת החגים, תחת המסר: ניקולטי- גאונות איטלקית, בתקציב מוערך של כ-2 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום פריור.
 
מאיר עובדיה מנכ"ל הרשת: "יצאנו מנקודת הנחה שישראלים אוהבים לחדש את הבית לפני החגים והחלטנו לאפשר רגע לפני כולם, טעימה ראשונה מקולקציית הסתיו של ניקולטי, השמה דגש על איכות ויוקרה ללא פשרות המאפיינים את המותג האיטלקי".
 
רשת "ניקולטי", המותג האיטלקי הבינלאומי למערכות ישיבה יוקרתיות, ממשיכה את ההצלחה מהשנה החולפת ובימים אלו יוצאת לדרך בקמפיין חגים בתקציב העומד על 2 מיליון שקלים.
 
"למרות התחרות הגדולה שיש בענף וייבוא זול מסין, הקונים הפוטנציאליים מעדיפים את האיכות ללא תחרות והאחריות הניתנת להם אצלנו", מוסיף מאיר עובדיה, מנכ"ל הרשת, "ולאור הנתונים הללו, ראינו לנכון לחדד את המסר הזה כבר בקמפיין לקראת החגים".
 
מאיר עובדיה, מוותיקי ענף הריהוט בישראל, היבואן והבעלים של מערכות הישיבה של "ניקולטי" בארץ, הקים את "מאיר קלאסיק", למערכות ישיבה וסלון כבר לפני כ-30 שנה. בתחילת שנות ה-90 החליט עובדיה להגדיל את עסקי הריהוט שלו בארץ באמצעות יבוא מסודר של קו רהיטים ייחודי של אחד השמות הבולטים בעולם עיצוב הבית -ניקולטי. שיתוף הפעולה עם היצרן האיטלקי האיכותי נמשך בהצלחה עד היום, כבר קרוב ל-20 שנה ברציפות. וכיום מונה הרשת 26 סניפים בישראל.