נעמן פורצלן חתמה את 2007 עם גידול של 11% במכירות

נעמן פורצלן חתמה את 2007 עם גידול של 11% במכירות

דו"חות טובים לחברת נעמן פורצלן: החברה חתמה את 2007 עם גידול של 11% במכירות ל-130 מיליון שקל לעומת 116.8 מיליון שקל ב-2006. הרווח התפעולי צמח בתקופה זו ב-23% ל-24 מיליון שקל ואילו הרווח הנקי צמח ב-36% והסתכם ב-15.7 מיליון שקל.
 
נעמן פורצלן של קבוצת אלון במגעים לרכישת 50% מחברת מסלמני גרופהמגעים מתנהלים לפי שווי חברה של כ-40 מיליון שקל * מסלמני עוסקת בייבוא והפצת כלי בישול * נעמן פורצלן סירבה להגיב
 
החברה הנמצאת בשליטת בי קמעונאות מקבוצת אלון (54.6%) עוסקת ביבוא, שיווק והפצת כלי בית, סירים, מחבתות, כלי זכוכית, מערכות סכו"ם ועוד. בין מותגי החברה נמנים Prefecto, Bellissimo, Bellini Roberto, Girotti ואחרים. החברה משווקת את המוצרים לקמעונאים, רשתות שיווק, מוסדות וכן מפעילה רשת חנויות עצמאיות המונה כיום 25 סניפים.
 
ברבעון הרביעי של השנה רשמה החברה גידול של 21% במכירות שהסתכמו ב-25.4 מיליון שקל. הרווח התפעולי צמח בתקופה זו ב-55% והסתכם ב-2.4 מיליון שקל ואילו הרווח הנקי צמח ב-126% והסתכם ב-מיליון ו-793 אלף שקל.
 
לדברי מנכ"ל החברה, ישראל מאיו, החברה מתכוונת להתחיל לראשונה בשיווק מוצרים למטבח המקצועי. כמו כן, בכוונתה להרחיב את מגוון המוצרים המשווקים על-ידה ולהרחיב את רשת החנויות בחמישה סניפים עד לסוף השנה הנוכחית. בדו"ח לבורסה ציינה החברה כי בכוונתה לבחון הזדמנויות עסקיות ורכישת פעילויות משלימות לצורך פיתוח עסקיה. 
 
באחרונה חשף "גלובס" כי החברה מנהלת מגעים לרכישת 50% מפעילות חברת "מסלמני גרופ" בישראל, לפי שווי חברה של כ-40 מיליון שקל. 
 
"מסלמני גרופ", שהוקמה ב-1968, נמצאת בבעלות חאדר מסלמני וכמנכ"ל החברה משמש עמר מסמלני. החברה עוסקת בייבוא והפצת כלי בישול וכלי שולחן ממזרח אירופה לשוק הפלסטיני ולשוק הישראלי – פעילות הסינרגטית מאוד לנעמן פורצלן. כמו כן, עוסקת החברה בשיווק מכשירי חשמל ואלקטרוניקה – פעילות המתמקדת בעיקר בשוק הפלסטיני. יש לציין כי המו"מ מתנהל רק על פעילות החברה בישראל ואינו כולל את פעילותה בשוק פלסטיני. 
  
מסלמני גרופ היא בעלת הזיכיון הבלעדי לשיווק המותגיםLuminarc, Mikasa Studio nova, Cristal d'arques, Pyrex, Arcuisine, Tefal cookware, Seb pressure cooker, Lagostina ו-Algat. מוצרי החברה משווקים בארץ לכ-600 נקודות מכירה ולמעשה לרוב הרשתות והחנויות העוסקות במכירה של כלי בית. 
  
בין היתר, משווקת החברה מוצרים גם לרשתות רבוע כחול וששת הנמצאות בשליטת קבוצת אלון. כמו כן, משווקת החברה מוצרים גם לרשתות הום סנטר, גולף אנד קו, שופרסל, דומו, ACE ורשת השיווק בר-כל הפועלת במגזר החרדי.
 
יצויין כי בינואר השנה הפכה נעמן פורצלן לפלטפורמה הציבורית לכל פעילות כלי הבית של קבוצת אלון. נעמן פורצלן רכשה את השליטה המלאה ברשת כלי הבית ששת לפי שווי של 85 מיליון שקל וכן, את מלוא אחזקותיה של בי קמעונאות בחברת ורדינון (85%) בתמורה ל-36 מיליון שקל.