סבארו מפונה לטובת רשתות האופנה

סבארו מפונה לטובת רשתות האופנה

קניון גבעתיים החליט לפנות את רשת סבארו. פינוי סניף סבארו נעשה במסגרת שינוי שהקניון מבקש ליישם בקומה התחתונה של הקניון, שעיקרו – פינוי חנויות המזון לטובת האופנה.



בקומה התחתונה של הקניון פועלות היום הרשתות מקדונלדס וסבארו. רשת מקדונלד'ס תעבור למתחם הפסאט-פוד בקומה העליונה, ואילו עם רשת סבארו מקיימת בימים אלה הנהלת הקניון משא ומתן על גובה דמי הפינוי שישולמו לרשת. ההערכה היא כי דמי הפינוי שישולמו לסבארו עבור חנות בגודל 90 מ"ר, יעמדו לכל הפחות על 75-80 אלף דולר.



שטחן המשותף של סניפי מקדונלדס וסבארו הוא 150 מ"ר, אולם שתי הרשתות עושות שימוש ב-150 מ"ר נוספים לטובת מקומות ישיבה. מכאן שפינוין יאפשר להנהלת הקניון להשכיר לאחת מרשתות האופנה שטח של 300 מ"ר. המשמעות היא שהנהלת הקניון תקבל דמי שכירות עבור שטח כפול מהשטח עליו משלמות היום הרשתות.



לדברי מנכ"ל הקניון, עזרא צוק, דמי השכירות ששילמו שתי הרשתות עומד על כ-70 דולר למ"ר וכעת מבקשת הנהלת הקניון להעמיד את דמי השכירות במקום על 110 דולר למ"ר. לדבריו, הנהלת הקניון מקיימת בימים אלה משא ומתן עם הרשתות: פקטורי 54, ג'ינס בר, מנגו, דומו ורנואר. רנואר מפעילה כבר בקניון חנות רנואר מן, והיא מעוניינת לפתוח שתי חנויות נוספות: רנואר נשים ו-twentyfourseven.



בתוך כך, החל מסוף החודש הנוכחי תחל לראשונה הנהלת הקניון לגבות תשלום עבור החנייה. התשלום יחול על חנייה שמעבר לשעתיים וחצי. "בסקרים שערכנו התברר שרוב המבקרים בקניון מסיימים את הביקור בתוך כשעתיים עד שעתיים וחצי ואילו החנייה משמשת עובדי ומבקרי בנייני משרדים סמוכים. התשלום עבור החנייה באופן הזה ישאיר מקום פנוי יותר ללקוחות הקניון", אומר צוק. התשלום עבור החנייה אינו צפוי לדבריו, להגדיל בשלב זה את הכנסות הקניון אלא להתאזן מול ההוצאות הכרוכות בגביית התשלום.



מסבארו נמסר בתגובה: "הנושא עדיין במו"מ. הרשת טרם קיבלה החלטה בעניין".