סופר־פארם הגיעה ל־270 אלף חברי מועדון בפולין

סופר־פארם הגיעה ל־270 אלף חברי מועדון בפולין

סופר־פארם הגיעה ליותר מ־270 אלף חברי מועדון לייף־סטייל בפולין, אחרי השקת מועדון הלקוחות במדינה באוגוסט האחרון. כך נודע ל"כלכליסט". לדברי שלומי גינדי, סמנכ"ל החטיבה הבינלאומית בסופר־פארם, "היעד היה 300 אלף חברים עד סוף 2011, ואין ספק שנגיע אליו הרבה קודם".  


סופר־פארם החלה לפעול בפולין ב־2001 וכיום היא מפעילה בה 26 סניפים, ובכוונתה לפתוח 12 נוספים עד סוף 2011. מחזור המכירות בפולין ב־2010


עמד על 160 מיליון דולר, והמכירות בחנויות הזהות צמחו ב־18%.  


במקביל, סופר־פארם תהיה החברה הראשונה בפולין שתציע לחברי מועדון הלקוחות שלה קופונים מפולחים אישית, המותאמים להרגלי הצריכה שלהם. הרשת חתמה באחרונה על הסכם עם חברת התוכנה סגרמטה, ותחל מחודש הבא לשלוח ללקוחות המועדון את הקופונים לביתם. "מדובר בחדשנות גדולה עבור הפולנים", אומר גינדי. "בעוד שמועדוני לקוחות פעילים שם בכל הרשתות, נושא הקופונים המפולחים עדיין לא הגיע לשם".  


מנגנון צבירת הנקודות מאפשר לצבור נקודה עבור כל קנייה בשווי 5 זלוטי, ומוצרים מסוימים מזכים את החברים בפי 10 נקודות.


חברי המועדון יכולים לרכוש מוצרים שונים בנקודות בהתאם למתפרסם על ידי החברה, וההרשמה למועדון נעשית באתר האינטרנט של החברה. לשם הפעלת המועדון שכרה סופר־פארם פולין שירות של קול סנטר.