סופר פארם משנים את הלוגו |
||
Nrg | ||
יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר פארם, אמר כי "הלוגו החדש נבחר לאחר שבחנו את ערכי המותג למול העשייה וההתחדשות אותה עוברת הרשת". לדבריו, הכוונה הייתה לבחור בלוגו עכשווי, שמתאים יותר לפעילות הנוכחית של החברה. "את הקווים המרובעים של הלוגו הקודם יחליפו מעתה קווים רכים ומעוגלים, המסמלים זרימה ומשקפים נאמנה את ההתחדשות הכוללת שעוברת הרשת".
לדברי עשהאל, "השילוב של הלוגו החדש, יחד עם קונספט החנויות החדש, מעניקים לרשת ממד נוסף של מובילות ומנהיגות בשוק הקמעונות הישראלי". על עיצוב הלוגו אחראים המעצבת מיכל סודאי, חברת המיתוג "קונספטיקה" בניהולו של מיקי בר ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הלוגו ייחשף בימים הקרובים בקמפיין בכיכובה של השחקנית הצרפתייה ברניס מרלו, בהשקעה של כ-4 מיליון שקל. הלוגו החדש יתנוסס גם מעל חנויות הרשת בסין ובפולין. נזכיר כי לאחרונה הודיעה הרשת כי תשיק קונספט חדש לחנויות, תקים מחלקות אופטיקה, תיכנס לתחום הרוקחות והתרופות ההומיאופתיות ותקים חנויות עוגן לקוסמטיקה הסלקטיבית. הרשת, המפעילה 137 חנויות ברחבי הארץ, דיווחה על מחזור מכירות של 3.35 מיליארד שקל ב-2007 – גידול של 6.4% בהשוואה לשנה קודמת. |
סופר פארם משנים את הלוגו
14 באפריל 2008
X