סופר-פארם מכוונת לפרימיום: המשנה למנכ"ל הרשת, יאיר עשהאל, מסר כי הרשת מתכננת שדרוג של מחלקות הקוסמטיקה הסלקטיבית, והפיכתן לנקודות מכירה מבודלות, בדומה למתחמים ברשתות אירופאיות, דוגמת "ספורה" ו"מריונו".
המודל הראשון של המתחם, המכונה ברשת "קוסמטיקה סלקטיבית", יושק עד סוף השנה בקניון רמת-אביב. בשנת 2008 ייפתחו עוד שלוש נקודות דומות ברחבי הארץ, בהשקעה של כמיליון שקל לחנות.
בנוסף, הכריזה הרשת על כניסתה לתחום טיפוח הציפורניים: ב-2008 יוקמו בסניפים מתחמים לטיפול בציפורניים ובכף היד, שיספקו טיפולי טיפוח ופדיקור בפינת ה-Nail Bar, קונספט אותו פיתחה הרשת בשיתוף עם חברות קוסמטיקה המתמחות בתחום.
בכנס השנתי של ספקי הרשת הכריזה החברה גם על תוצאות הסקר שנערך מדי שנה בו מתבקשים עובדי הרשת לבחור את הספקים הטובים ביותר על פי פרמטרים של שרות, יעילות הפצה, נוחות עבודה, נגישות וכדומה.
בתחום הקוסמטיקה נבחרה חברת דניה קוסמטיקה משווקת המותג ג'ייד, בתחום המוצרים הכלליים נבחרה חברת סנו ובתחום בית המרקחת זכתה טבע.