סטודיו C מציעה סדנאות כושר והרזייה לילדות

סטודיו C מציעה סדנאות כושר והרזייה לילדות
רשת סטודיו C, הרשת הארצית לעיצוב וחיטוב, משיקה לראשונה בישראל, סדנא לילדות בגילאי 9-12, המשלבת תוכנית כושר וחיטוב עם הקניית הרגלית תזונה נכונה.

 

מחקרים מעידים על כך שקיים קשר ישיר בין השמנה לבין חוסר פעילות במהלך תקופת הילדות וההתבגרות, ואחת מבעיות הבריאות הנפוצות ביותר בעולם המערבי ששכיחותה עולה בהתמדה היא – השמנת יתר.

 

השילוב בין הקניית הרגלי אכילה נכונים ופעילות גופנית מאפשר לבצע את השינוי בהדרגה מונע את תחושת הרעב ומשמר את מסת השריר שעלולה להיפגע מהניסיון לרדת במשקל רק באמצעות דיאטה.

 

דווקא בגיל בו מתבסס הדימוי הגופני והביטחון העצמי של הילדה ישנה חשיבות רבה להקניית הרגלי תזונה נכונה ושמירה על אורח חיים בריא, מכיוון שעדיף למנוע השמנה בגיל הילדות והבגרות מאשר לטפל בה בגיל מבוגר.

 

חוגי ההתעמלות לילדות (9-12) מתמקדות בשיפור הכושר ובעבודה על פיתוח ושיפור מרכיבי הכושר הגופני ומותאמות לגילאי הילדות. סדנאות התזונה יתמקדו ב"הקניית הרגלי אכילה נכונה" לילדות במסגרת קבוצתית ותומכת בהנחיית דיאטנית קלינית המתמחה בטיפול בילדים.

 

השילוב המנצח של קבוצת הרזיה יחד עם פעילות גופנית מעניק את התוצאה הטובה ביותר. סדנאות הדיאטה מתקיימות פעם בשבוע כשעה לפני חוג ההתעמלות. הקבוצות קטנות ואינטימיות, 7-14 ילדות בקבוצה ויש שילוב של מפגשים עם ההורים כיוון שההורים נחשבים כיום כסוכני השינוי העקרים בתזונת ילדים.

 

סיגל פרוז'נסקי, מנכ"לית סטודיו C, מציינת כי לאור מגפת ההשמנה בקרב ילדים/ות בשנים האחרונות, ולאור המחקרים שהשמנה פוגעת פגיעה קשה בדימוי העצמי של הילד/ה, סטודיו Cכרשת נשית מובילה בחרה להעניק כלים מתאימים לילדות אלו.

 

רשת סטודיו C מתמחה בחיטוב כושר והרזייה חלוצת הטרנד של עיצוב-חיטוב ומובילה בתחום מזה 15 שנים, מציעה מגוון קורסים המותאמים לכל שלבי חייה של האישה. בין הקורסים: עיצוב וחיטוב, ריקודי בטן, הגנה עצמית, התעמלות לנשים בהריון, חזרה לגזרה לאחר לידה, סדנא התפתחותית לתינוקות, קורס סילבר לקראת גיל הזהב, יוגה נשית, קיקבוקסינג, סדנאות דיאטה ייחודית לנשים.