סטודיו C תיפתח 7 סניפים

סטודיו C תיפתח 7 סניפים

רשת סטודיו C מתרחבת: הרשת תפתח עד סוף השנה הנוכחית שלושה סניפים חדשים, בהשקעה של 3 מיליון שקל. הסניפים ייפתחו במודיעין, ברמת ישי ובנהריה. במהלך השנה הבאה תפתח הרשת ארבעה סניפים נוספים בקיסריה, ביבנה, באור-יהודה ובבת-ים, בהשקעה של 4 מיליון שקל נוספים.



בנוסף לכך הרשת מחפשת מנועי צמיחה בחוץ. לדברי מנכ"ל הרשת, סיגל פרוז'נסקי, בכוונת הרשת להחל בקרוב בשיווק סדנאות דיאטה (אישיות וקבוצתיות) וכן, שיעורי עיצוב וחיטוב שיינתנו במקומות עבודה. הרשת כבר ערכה פיילוט באחת החברות ובימים אלה היא עובדת על שיפור התוכנית.



באחרונה הודיעה רשת הולמס פלייס על השקת שירותים דומים. "הפיילוט לא נעשה מספיק טוב מבחינתנו ובעקבותיו שיפצנו את התוכנית. הכוונה היא להתחיל במתן שירות בחברות היי-טק במרכז הארץ ובחברות אחרות שיכולות לאפשר את הצ'ופר הזה לעובדים", אומרת פרוז'נסקי.



לדבריה, השירותים החדשים יגדילו את החשיפה של הרשת ויתרמו להגדלת הכנסותיה ב-2%-3%. "הפעילות חשובה לנו אסטרטגית וכלכלית. זה מאפשר לנו להרחיב את החשיפה שלנו כי חלק מהנשים לא מגיעות אלינו, אם בגלל בעיה של מיקום גיאוגרפי ואם בגלל זמינות של שעות פעילות", אומרת פרוז'נסקי.



במחצית הראשונה של השנה רשמה הרשת גידול של 14% בהכנסותיה שהסתכמו ב-24.2 מיליון שקל לעומת 21.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ב-2006 הסתכם מחזור ההכנסות של הרשת ב-46.2 מיליון שקל.



רשת סטודיו C נמצאת בבעלות חברת אמריקה ישראל (73%), יעקב שחר מבעלי הפניקס, קבוצת מאיר ומכבי חיפה בכדורגל (23%) וצביקה רמות (4%).