עירית נוי מעלה קמפיין ופותחת 8 חנויות

עירית נוי מעלה קמפיין ופותחת 8 חנויות

המעצבת עירית נוי מעלה קמפיין חורף בהשקעה של כ-450,000 שקלים. הקמפיין כולל פרסום על גבי שלטי חוצות במיקומים אסטרטגיים, מדיה על גבי אוטובוסים, מכוונים במקומות אסטרטגיים, קטלוג, ידיעות אינטרנטיות, מודעות בעיתונות היומית וכן פוסטרים בנקודות המכירה.


 


כמו כן, עירית נוי תחל בפעילות מיתוג מקיף אשר תהווה תשתית להתרחבות מתוכננת שתכלול פתיחת 8 חנויות נוספות ושיפוץ הקיימות במהלך השנתיים הקרובות.


 


בימים אילו ממש נפתחה חנות עודפים בכפר מלל המשתרעת על פני 40 מ"ר. בחנות העודפים ניתן יהיה לרכושק ולקציות מעונות קודמות במחירים מוזלים, עד 70 אחוז הנחה.


 


העונה, בחרההמעצבת עירית נוי בשרון אייל – כוריאוגרפית, יוצרת ורקדנית. "בחרתי בשרון, כי היא מייצגת בעיני את הערכים של המותג עירית נוי, אישה מצליחה שהיא גם אמא. שרון משדרת רכות ונשיות ומנגד עוצמה ומסתורין. עצם היותה רקדנית ויוצרת, שפת הגוף שלה ממחישה את הזרימה, הנוחות והתנועתיות של הבגדים", אמרה נוי.