פיצה מטר ומקסיקנה נמכרו ב-1.8 מיליון שקל

פיצה מטר ומקסיקנה נמכרו ב-1.8 מיליון שקל

פיצה מטר מחליפה ידיים בפעם השלישית: הרשת נמכרה לאיש העסקים יובל רמתי בתמורה ל-1.8 מיליון שקל. עסקת המכירה כללה גם את מכירת רשת מקסיקנה שהצטמצמה בעת המכירה לשני סניפים בלבד.



המוכר הוא יובל דורון, איש עסקים בלגי, אשר רכש בשעתו את הזכויות על המותג מידי בית המשפט, במסגרת הליך פשיטת הרגל שנוהל נגד הרשת, והקים את חברת א.ד.י גלובל אחזקות אשר החזיקה ברשתות פיצה מטר, מקסיקנה וננדוס.



רשת פיצה מטר שבעת פשיטת הרגל מנתה 20 סניפים, מונה היום 12 סניפים בלבד ובכוונתו של רמתי למנף אותה באמצעות פתיחת סניפים חדשים וכן, על-ידי השקת קונספט חדש ברשת.


 


לדבריו, התוכנית היא לפתוח עד תום השנה הנוכחית חמישה סניפים נוספים של הרשת. אחד מהם יוקם על חורבות סניף מקסיקנה באבן גבירול – פינת קפלן ובו יושק גם קונספט ירוק חדש של הרשת. סניף מקסיקנה בבן-יהודה פינת בוגרשוב, ימשיך לפעול באמצעות הזכיין ויהיה למעשה הסניף האחרון ברשת זו.



לדברי רמתי, הוא צופה כי מחזור המכירות של הרשת, העומד כיום על 17 מיליון שקל, יגדל ל-20 מיליון שקל.



פרט לסניף שיוקם באבן גבירול, מתכננת כאמור הרשת גם פתיחה של סניפים בדרום העיר תל-אביב, רמת-השרון, מודיעין והוד-השרון.



מייסדה ההיסטורי של רשת פיצה מטר, אלכס גורדון, נשכר על-ידי רמתי כיועץ. כשלב ראשון בשיקום הרשת, התקבלה החלטה לשנות את שיטת ההפעלה לזכיינות מלאה. "מפעילי כל הסניפים הביעו אמון וחתמו על חוזה זכיינות לעשר שנים. זו הבעת האמון הכי גדולה שיכולה להיות", אומר גורדון.


 


לדבריו, "הסניף באבן גבירול שיפתח בעוד כחודש יהיה סניף ירוק של פיצה מטר. לא יהיה בו שום דבר שאינו לטובת הסביבה, כולל השקיות. חוץ מהבצק הרגיל יהיו בו גם פיצות מקמח מלא ובצק מקמח כוסמין שהוא קמח ידידותי לרוב הדיאטות הבריאותיות".



יצויין כי בעבר רמתי היה שותף ברשת לתקופה של חודשיים בלבד כאשר רכש יחד עם יובל דורון ויואל עטיה, את המותג מבית המשפט. "יצאתי מהרשת משיקולים עסקיים. דורון רכש את החלק שלי ואת החלק של עטיה במחיר כפול ממה שהשקענו, אז יצאנו", מסביר רמתי, "אנחנו עכשיו מתחילים לשדרג את המותג. היה בלגן מאז פשיטת הרגל אבל כרגע מצב הרשת הרבה יותר טוב".