פנינה רוזנבלום מייסדת רשת אסתטיקה ולייזר

פנינה רוזנבלום מייסדת רשת אסתטיקה ולייזר

אשת העסקים פנינה רוזנבלום אשר הרחיבה לאחרונה את פעילותה ונכנסה לתחום האסתטיקה והלייזר, עולה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת רשת "פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר".


לרשת החדשה, בניהולה של ריקי מינצר, מנכ"ל "פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר, ארבעה סניפים (ירושלים, תל אביב, באר-שבע וחיפה) והיא מציעה מגוון טיפולי אסתטיקה ביניהם: הסרת שיער בלייזר, הזרקות למילוי קמטים ועיבוי שפתיים, פילינג עמוק, טיפולים בורידי רגליים וכו'.


קמפיין הפרסום החדש של הרשת, באמצעות משרד הפרסום "אזימוט" ומשרד האינטראקטיב "אינטראקטיקה" ובהשקעה של כ- 400,000 דולר, כולל ג'ינגל רדיו ומודעות בעיתונות ארצית, עיתונות נשים ובאינטרנט.


ריקי מינצר, מנכ"ל "פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר: "מטרת הקמפיין ליצור מודעות רחבה ולהגיע לקהל היעד עם המסר לפיו טיפולי אסתטיקה ולייזר ברמה גבוהה ואיכותית כבר אינם נחלתם של בעלי ממון בלבד. ברשת פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר ניתן לבצע מגוון רחב של טיפולים איכותיים, עם מיכשור מתקדם וליהנות מטיפולם של מיטב הרופאים – כל זאת במחירים אטרקטיביים".


פנינה רוזנבלום: "אני מביאה אל ענף האסתטיקה והלייזר מותג חדש המבוסס על אותם סטנדרטים של אמינות ומקצועיות אליהם הורגלו הצרכנים במשך 17 שנות פעילותי בתחום היופי והטיפוח".


שוק האסתטיקה והלייזר נאמד בכ- 400 מיליון ₪ בשנה ונמצא במגמת צמיחה. טיפולים אלה פונים לנשים ולגברים, כאשר על-פי נתוני רשת פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר כ-40% מהמטופלים הם גברים".


לצד הפעילות בתחום האסתטיקה והלייזר, תמשיך פנינה רוזנבלום לפתח ולקדם את עסקיה בתחומי הקוסמטיקה, איפור, טיפוח, יופי וטואלטיקה לנשים, גברים ולתינוקות.


חברת פנינה רוזנבלום בע"מ הוקמה בשנת 1989 ומעסיקה כ- 140 עובדים במחלקות השיווק, פיתוח, מכירות ומחקר.


החברה מייצרת את מותגיה במפעלים בארץ ובאירופה ומשווקת למאות נקודות מכירה בהן רשתות השיווק, פרפומריות, בדיוטי פרי בנתב"ג ובחנויות המובילות. מותגי החברה מופצים באמצעות חברת דנאגיס.