קאמרה משיקה ירחון לקוחות חדש |
||
Nfc | ||
הירחון החדש כולל 32 עמודים ומציג את המותגים המוביליםבתחומי הצילום, המיחשוב, המולטימדיה וה-GPS, לצד טיפים ומבצעים ללקוחות הרשת. החוברת תצורף לעיתונים בתפוצה של כ-500,000 עותקים והיא ממשיכה את מהלך המיתוג מחדששעוברת הרשת, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות'.
לדברי רוני חכם, מנכ"ל רשת קאמרה: "החלטנו להוציא לאור מגזין ראשון מסוגו כדוגמת החוברות שמפיקות רשתות השיווק הריטל, כדי להעניק לצרכנים את המותגים הטובים ביותר במחירים האטרקטיביים ביותר. זה ושלב נוסף בתחרות של קאמרה מול רשתות השיווק וממשיך את מיצובה של קאמרה כרשת המשתלמת והאטרקטיבית ביותר לרכישת מצלמות וציוד מולטימדיה". רשת קאמרה מייבאת ומשווקת מותגים מובילים בתחום המצלמות הדיגיטליות ואביזרי מולטימדיה, אותם היא משווקת באמצעות רשת חנויות שבבעלותה בפריסת ארצית רחבה וכן באמצעות אתרCamera.co.il.
הרשת מציעה מגוון רחב של מותגים ומוצרים בתחום המצלמות הדיגיטליות, כרטיסי זיכרון, מחשבים ניידים, מחשבי כף יד, מצלמות ווידאו, עדשות, סוללות נטענות, נגניMP3, טלפונים דיגיטליים, מכשיריGPS, אביזרי נלווים ועוד. |
קאמרה משיקה ירחון לקוחות חדש
23 בינואר 2008
X