קאפ אוף קופי |
||
מעריב | ||
תקציב הפרסום של רשת קפה ג'ו יטופל במשרד הפרסום ערמוני בייטס. לראשונה מוציאה הרשת את תקציב הפרסום למשרד חיצוני, שהיקפו מוערך בכמיליון דולר.
ניהול תקציב הפרסום יכלול מיתוג מחודש לסניפי הרשת וקמפיין תדמית מתוך רצון ליצור קונספט אחיד. דיוויד קליין, מנכ"ל קפה ג'ו: "לראשונה, מאז תחילת הפעילות של החברה בארץ לפני כעשר שנים, החלטנו להוציא את תקציב הפרסום לטיפול חיצוני, הסיבה לכך היא כי בפעם הראשונה הפרזנטציה וההצעה שהציגו בפנינו משרד ערמוני בייטס, דברה בשפה שמתאימה למותג קפה ג'ו, נגעה ללבנו והבינה את ה-DNA של המותג". |
קאפ אוף קופי
25 בינואר 2006
X