קבוצת הוניגמן מתרחבת

קבוצת הוניגמן מתרחבת
קבוצת הוניגמן המפעילה את רשתות האופנה: הוניגמן נשים, TNT לצעירים והוניגמן קידס, פותחת 9 סניפים חדשים ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל.

 

יעקב הוניגמן מסר כי פתיחת הסניפים החדשים מהווים פריסה רחבה וממוקדת של כל מותגי החברה. עוד מסר הוניגמן כי עם פתיחת הסניפים החדשים תגדיל הקבוצה את מכירותיה בלמעלה מ- 15%.

 

הסניפים החדשים יפתחו במרכזי מסחר מובילים, ביניהם: שתי חנויות של הוניגמן נשים ושל הוניגמן קידס יפתחו בקניון איילון בר"ג. כמו כן חנות חדשה של TNTבקניון רוטשילד בראשל"צ, חנות עודפים רחבה המשתרעת על שטח של 300 מ"ר הכוללת את המותגים TNT, הוניגמן והוניגמן קידס תפתח במרכז העודפים "חונים קונים" בראשל"צ, כמו כן יפתחו סניפים של הוניגמן נשים והוניגמן קידס בקניון לב העיר בנצרת, סניף של TNTבסיטי סנטר באשדוד, ובמרכז טופז בדימונה תפתח חנות של רשת TNTחנות של הוניגמן קידס.

 

עוד מסר יעקב הוניגמן כי החנויות החדשות יפתחו בשטח של בין 150 עד 200 מ"ר ויעוצבו בקונספט של הרשת.

 

חברת הוניגמן נמצאת בבעלות יעקב ומיכה הוניגמן. קבוצת הוניגמן מפעילה 3 רשתות מובילות: את רשת הוניגמן נשים המונה 50 סניפים, רשת אופנה לצעירים TNTהמונה כיום 56 סניפים ומהווה למעלה מ- 30% משוק אופנת הצעירים. רשת הוניגמן קידס המונה 53 סניפים. סה"כ מפעילה הקבוצה 160 חנויות בפריסה ארצית ומעסיקה 1,300 עובדים ברחבי הארץ.