קמפיין בודי שופ לקרן מיכאלי

קמפיין בודי שופ לקרן מיכאלי

הדוגמנית קרן מיכאלי תוביל את הקמפיין של רשת בודי שופ, תמורת 55 אלף דולר לעונה.
 
הקמפיין יכלול פרסום ויחסי הציבור של המותג, ויקדם 20 מוצרים חדשים שתשיק הרשת בעונה הקרובה. הסלוגן שילווה את הקמפיין יהיה "חוויה עולמית בנגיעה".
 
לדברי אושרה קורן, סמנכ"ל שיווק בודי שופ, "הקמפיין החדש מתרכז במוצרים שמביאים אלינו הביתה תרבויות שונות מהעולם. חיפשנו פריזנטורית אחת שתוכל לגלם דמויות שונות ולהעביר את המסר".
 
את הקמפיין יפיק גולן נהרדע, והוא יעלה בהשקעה של 500 אלף דולר. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות ארצית, במגזינים ושילוט נקודות המכירה.
 
רשת חנויות בודי שופ משווקת מוצרים בתחום הספא ומוצרי טיפוח. היא הוקמה בשנת 1994 ונמצאת בבעלות מלאה של מפעלי ד"ר פישר.