קסטרו פותחת חנויות נעליים עצמאיות

קסטרו פותחת חנויות נעליים עצמאיות

רשת האופנה קסטרו מקימה רשת עצמאית של חנויות נעליים ותיקים בשם CASTRO Shoes & Bags .


רשת האופנה קסטרו מותחת את המותג לחנויות הנעלה עצמאיות הנפרדות מחנויות ההלבשה, שעד כה שילבו גם נעליים. הכניסה לשוק ההנעלה כגורם מתמחה נחשבת הזדמנות עסקית לא מבוטלת בשוק ההנעלה הישראלי, שנחשב מבוזר מאוד ונעדר שחקן מוביל. אלא שגורמים רבים בתחום האופנה, שסימנו כבר מזמן את שוק ההנעלה ותכננו הקמת חנויות קונספט עצמאיות, לא מיהרו להתמודד עם האתגר המעניין.


עם זאת, חלק מהשחקנים המקומיים בתחום האופנה העמידו קולקציות של נעליים, תיקים ואביזרים, לצד פריטי ההלבשה שלהם בחנויות האופנה. עם הרשתות הפועלות כיום בארץ בתחום ההנעלה נמנות ניין ווסט של סקאל, אלדו, עמנואל, מרי נעליים וקליגולה.


קסטרו תנסה למצב עצמה בשוק זה על בסיס מדיניות תמחור סבירה – לשוק הבינוני-גבוה. במהלך החודשיים הקרובים תפתח קסטרו שלוש חנויות תחת הקונספט החדש. הראשונה בהן נפתחה בימים אלה בירושלים.


"ישנה נדידה של לקוחות מחנויות הנעלה למותגים שמחזיקים גם אופנה", אומר רוטר. "החלטתי לעשות 'זום אין' לקטגוריית הנעלים בחנויות נפרדות בעיקר בשביל תהליך למידה. כך נלמד כל מה שצריך על התחום. זה מנוע צמיחה שמתחיל בארץ אך מיועד להצמיח את הפעילות הבינלאומית שלנו".


קטגוריית הנעליים והאביזרים הולכת וגדלה בשוק. החנויות המתמחות בנעליים ותיקים אמורות לתת מענה איכותי ועדכני לקהל יעד אופנתי.


בחנויות CASTRO Shoes & Bags יוצגו קולקציית נעליים ואביזרים, אשר עוצבו במהדורה מוגבלת. "אני הולך להגביל את סדרות הייצור, לתת יותר ספייס לנראות של המוצרים. הצפיפות בחנות, שיוצרת מראה בזארי, לא עוזרת לזה".


חנויות הנעלים והתיקים משותפות לנשים ולגברים. קסטרו מפעילה כיום שלוש חנויות בתוך חנויות קיימות לנעליים.


קסטרו נמצאת בבעלות משפחות קסטרו-רוטר כ-64.1% מהמניות, חברה-בת קסטרו שיווק כ-6.86% מהמניות ובבעלות הציבור כ-29.04% מהמניות (כולל לאומי קופות גמל כבעל עניין).