קפה ג'ו פותחת תת-רשת לקפה ומזון לדרך

קפה ג'ו פותחת תת-רשת לקפה ומזון לדרך

רשת קפה ג'ו משיקה תת-רשת חדשה תחת השם Joe take it away . תת-הרשת תיוחד בסניפים קטנים (60-100 מ"ר) ודוכנים לקפה ומזון "לקחת לדרך" שיוקמו בעיקר בצמתים, תחנות מרכזיות ודרכים מרכזיות.


 


הרשת חנכה את הסניפים הראשונים בצומת ראם, אוניברסיטת תל-אביב, ובקניון אם הדרך בכפר ויתקין שבו פועל גם סניף רגיל של קפה ג'ו.



עד סוף השנה תפתח הרשת שבעה סניפים נוספים בקדימה, כביש הערבה, קסטינה, אשדוד, בצפון (שני סניפים) ובבניין משרדים בתל-אביב. ההשקעה הכוללת בפתיחת הסניפים תעמוד על 1.5 מיליון דולר.



"יש אזורים כמו קדימה שלא כלכלי לפתוח בהם סניף רגיל של ג'ו – מבחינת עלות ההשקעה המגיעה ל-300 אלף דולר, ועלות התפעול של מטבח מלא, היות שנפח העבודה שם לא מספיק גדול. הקונספט של תת-הרשת הוא כלי עבודה בשבילנו המאפשר לנו לפעול במקומות 'על הדרך', באופן שמאפשר לנו להביא את חלק ממוצרי ג'ו", מסביר דיויד קליין, בעל הרשת.



לדבריו, למרות שהקונספט דורש סניפים קטנים, בשל הצורך במתן שירות למספר רב של אנשים בו זמנית, ייפתח סניף גדול יותר של תת-הרשת בכביש הערבה, שיעמוד על 100 מ"ר.



יצויין, שהרשת מונה היום 35 סניפים של קפה ג'ו ועד סוף השנה היא תפתח שבעה סניפים נוספים בפתח-תקוה, אשקלון, יהודה הלוי בתל-אביב, בישפרו במודיעין, קניון מודיעין, יד-מרדכי ואור-יהודה, בהשקעה של 300 אלף דולר לסניף.



לדברי קליין, ממוצע המכירות החודשי של סניף ברשת עומד על 400 אלף שקל.


 


למעט סניף אחד, כל סניפי הרשת ותת-הרשת מופעלים בזכיינות.