קפה הלל משיקה סניפי אקספרס

קפה הלל משיקה סניפי אקספרס

גם רשת קפה הלל משיקה פורמט מהיר וקטן: הרשת חנכה השבוע את הסניף הראשון של קפה הלל אקספרס בקניון הדר בירושלים ומתכוונת להשיק עוד ארבעה כאלה עד סוף השנה בהשקעה של 4 מיליון שקל לסניף.


 


הרעיון מאחורי הקונצפט החדש הוא סניפי חלון, המאפשרים שירות מהיר יותר ותפריט מצומצם. בסניפי האקספרס לא יהיו מלצרים שיגישו את ההזמנה לשולחן. הרשת מתכוונת לפתוח סניפים במרכזים שבהם יש תנועה רבה ואנשים מעוניינים בטייק-אווי.



סניף נוסף ייפתח בירושלים וכעת מחפשים מיקומים נוספים במרכז הארץ. הסניפים החדשים יהיו בגודל של עד 70 מ"ר – כשליש מגודל הסניפים הרגילים של הרשת. עד סוף השנה ייפתח עוד סניף בירושלים, סניף בתל אביב ושניים בחיפה.


 


כיום מונה רשת הלל, שהתחילה את דרכה בירושלים, 17 סניפים.



באחרונה הקימה רשת קפה ג'ו את Joe Take It Away, תת רשת דומה שמציעה אף היא שירות מהיר במקומות בהם יש תנועה ערה, כמו אוניברסיטת תל אביב או תחנת הדלק בצומת ראם. מדובר בנקודות שבהן אנשים מעדיפים לקחת את הקפה אתם או לשבת לזמן קצר, ולא לבלות בבית הקפה.



הקמת הפורמטים החדשים והמהירים של רשתות הקפה מסמלת במידה מסוימת את שאירע בענף בשנים האחרונות: רשתות שקמו על טהרת הקפה הוסיפו לעצמן עם השנים תפריטים כבדים יותר, ונהפכו למעין יציר כלאיים שבין בית אוכל לרשת קפה.


 


קפה הלל וג'ו הבינו כעת שיש צורך לתת מענה מהיר יותר גם לעוברים והשבים בנקודות עמוסות.