קפה קפה מתרחבת בחו"ל

קפה קפה מתרחבת בחו"ל

רשת  קפה קפה, יוצאת לאוקראינה. הרשת תפתח בתוך חמישה חודשים סניף במדרחוב באודסה, בהשקעה של 300 אלף אירו. הסניף ייפתח באמצעות זכיין מקומי. הרשת מתכננת להקים בשלב שני סניף נוסף בעיר קייב.
 
רונן נימני, הבעלים של הרשת, אישר את המידע, ומסר כי ייצא בסוף דצמבר לאוקראינה, ביחד עם מנכ"ל החברה אבינועם בן מוחה, על מנת להיפגש עם הזכיין המקומי שצפוי לפתוח את סניפי הרשת במדינה. 
 
עוד נודע כי תוכניות הרשת לפתוח בקרוב סניף ראשון במיאמי שבארה"ב לא ייצאו אל הפועל בשל בעיית מיקום הסניף וכעת פועל נימני למציאת מיקום מתאים לפתיחת סניף בעיר ניו יורק. החיפושים מתמקדים באזור הסוהו ובכוונת החברה לפתוח את הסניף עוד בשנת 2008. במקביל, ממשיך נימני לאתר מיקום מתאים גם להקמת סניף במיאמי, ביחד עם הזכיין המקומי. יצוין, כי הרשת מנהלת משא ומתן שנמשך מעל לשנה להקמת סניף בהונגריה.
 
במקביל, נימני מתכנן להקים מחלקה שתטפל בפניות של אנשי עסקים המעוניינים לפתוח סניפים של קפה קפה בחו"ל. "אני מקבל לפחות שתי פניות בשבוע מאנשי עסקים שמעוניינים לקבל זכיון לפתיחת סניפים בחו"ל. לאחרונה הייתה התעניינות להקמת סניפים באמסטרדם, פולין, יגוסלביה וקרואטיה".
 
קפה קפה ממשיכה להתרחב גם בארץ ומרחיבה את השת"פ עם רשת סטימצקי. בחודש מרץ תקים סניף ראשון משותף עם החברה, בחלק המערבי של פרויקט ממילא בירושלים. הסניף יוקם בהשקעה של מיליון דולר, ויכלול קומה נפרדת שתשמש כמתחם היסטורי של מורשת הרצל. "לקחנו בניין לשימור שאלפרד אקירוב לא הצליח לבנות עליו במשך חמש שנים, בשל בעיות שימור במקום", מסר נימני. "נקים שם מיצג היסטורי על הרצל שימשוך תיירים רבים למקום".
 
קפה קפה מתכננת להקים שני סניפים נוספים עם סטימצקי בעיר באר שבע ובעתלית ובוחנת גם שת"פ עם רשת הפרחים זר פור יו להקמת סניפים משותפים.