רשת קרביץ המתמחה בייבוא ושיווק מכשירי כתיבה, ציוד משרדי וציוד היקפי, תשווק לראשונה מחשבים נישאים, ב-63 סניפי הרשת.
מנשה זילכה, מנכ"ל הרשת מסר כי בשלב הראשון ישווקו את המותג HP, מחשבים נישאים לצד מחשבים שולחניים. "שוק המחשבים הנישאים בישראל, מהווה היום כ-75% מכלל המחשבים ורשת קרביץ צופה לנתח שוק של כ-15% משוק זה, לשנת הפעילות הראשונה.
בעקבות הכניסה לקטגוריה החדשה, אנו צופים גידול של 20% במכירות, בקטגוריית הציוד ההיקפי ברשת".
הרשת תציע שמונה דגמים שונים בטווח מחירים של 4,000-10,000 שקל, כמו גם מחשבים שולחנים של HP בטווח מחירים של 2,000-3,000 שקל.
לרגל ההשקה המחשבים, תצא הרשת במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי. הקמפיין בתקציב של 150 אלף דולר כולל מודעות, שילוט בנקודות המכירה ומסע קד"מ רחב.