רנואר פותחת חנות קונספט חדשה

רנואר פותחת חנות קונספט חדשה

לאחר שנה של מחקרים כמותיים ואיכותיים מקיפים, סיורים בחנויות ומרכזי קניות מובילים בעולם (בארה"ב, אירופה ויפן), רשת "רנואר", יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו בחנה החברה את נושא החלל הקמעונאי, נראות החנות ותצוגת המוצרים, התוצאה היא חנות קונספט חדשה בקניון עזריאלי.


 


הדגש בקונספט החדש הוא על חוויית קנייה כוללת ומשמעותית שעונה על צרכי לקוחותינו ומחזקת את המותג כאופנתי, טרנדי ועדכני. המוזיקה בחנות מותאמת ללקוחותינו ונעימה, השירות מקצועי ונגיש, חלל החנות מרווח ויוצר תחושה של מרחב.


 


הקונספט החדש שעוצב ע"י משרד האדריכלים בילגוראי פוזנר, משלב עיצוב נקי ועדכני אך יחד עם זאת משרה תחושת ביתיות וחמימות. דגש מיוחד הושם על נושא תצוגת המוצרים.


 


החנות הראשונה נפתחה בימים אלה בקניון עזריאלי בת"א. החנות משתרעת על שטח של 200 מ"ר ונפתחה בהשקעה של 1 מיליון $. כמו כן, רנואר עתידה לעצב בקונספט החדש עד סוף שנת 2007 עוד שמונה סניפים חדשים, בהשקעה של כ- 8 מיליון $ הסניפים הם סניפי הדגל של הרשת: בקניון רמת אביב בתל אביב, בממילא וקניון מלחה בירושלים, בגרנד קניון בחיפה, בבאר שבע ובנתניה.


 


לדברי אלי ברקוביץ, מנכ"ל משותף ברנואר: "פתיחת החנויות בקונספט החדש דרשה מאיתנו הגדלת הסניפים הקיימים באופן משמעותי. חנויות הקונספט החדש נאמדות כיום בממוצע על שטח בין 150 מ"ר עד 400 מ"ר לעומת חנויות שהשתרע על שטח של 100 – 150 מ"ר".


 


לדברי יוסי ברוש מנכ"ל משותף ברנואר: "פתיחת החנויות בקונספט החדש מחזקת את ערכי המותג וממצבת את רנואר כחדשנית, מעדכנת, טרנדית ואופנתית. החנויות מרווחות, בעלות עיצוב המשלבות מראה עדכני ונקי אך עם זאת גם טרנדי ואופנתי. העיצוב החדש שם דגש על פרטי הקולקציה ואביזרי האופנה וחלוקתם לפי נושאים וטרנדים כגון: ביגוד לערב, בגדים בצבעוניות נועזת, בגדים בשחור הקלאסי ועוד תוך שימוש בתצוגה נכונה".


 


רשת "רנואר" המונה 45 סניפים, הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשת רנואר מן המונה 35 סניפים.