רנואר פותחת מחלקה לאביזרי אופנה

רנואר פותחת מחלקה לאביזרי אופנה

רשת האופנה רנואר, המפעילה את רשת רנואר לנשים ורשת רנואר men לגברים, פותחת את מחלקות אביזרי האופנה לגברים ונשים בהשקעה של 1מיליון דולר.


 


לקראת עונת הסתיו, תפתח רנואר מחלקת אביזרים בחנויות. בעונה הקרובה, הושם דגש רב על חיזוק והרחבת תחום אביזרי האופנה, המשלים את קולקציית הבגדים במוטיבים ובצבעוניות. בין האביזרים הנלווים העונה, ניתן למצוא: נעליים, סנדלים, מגפיים, כובעים, צעיפים, תכשיטים, חגורות, תיקים, תחתונים, שעונים, הלבשה תחתונה ועוד.


 


לדברי אלי ברקוביץ מבעלי רנואר: "10% ממחזור המכירות הם ממכירות אביזרים, אנו צופים בשנה הקרובה גידול של כ-40%. אביזרי האופנה לגברים ולנשים עוצבו בהשראת מגמות וטרנדים מובילים מבירות האופנה הבינלאומיות בעולם."


 


קולקציית האביזרים ברנואר נשים נחלקת לארבע קטגוריות ראשיות: נעליים, תיקים, חגורות ותכשיטים. קולקציית האביזרים בחנויות רשת רנואר men, עשירה ומגוונת גם היא וכוללת בין השאר נעלי עור איכותיות, מגוון תכשיטי גברים, חגורות ואביזרים נלווים להשלמת המראה כגון ארנקים, כובעים, צעיפים, שעונים ועוד.


 


במסגרת השקת מחלקות אביזרי האופנה, תצא רנואר במסע פרסום רחב במסגרת השקת קולקציות חורף 2007/8. הקמפיין יכלול: 4 סרטוני טלוויזיה שישודרו כל עונת החורף, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, הפקות אופנה, מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוגים שיופצו גם בחנויות הרשת. הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום נפתלי אברהם בהשקעה של מיליון וחצי דולר.