רנואר תקים רשת לנערות

רנואר תקים רשת לנערות

רשת האופנה רנואר עומדת להקים רשת נפרדת לבנות נוער בפריסה ארצית, שתמנה כ-40 סניפים.


רנואר נשים מונה 43 סניפים ורשת רנואר גברים מונה 32 סניפים. ב-2006 פתחה רנואר עשר חנויות לגברים ושש חנויות נשים – בסך הכול 16 סניפים. הרשת מפעילה גם חמישה סניפי אאוטלט. רנואר מעסיקה כ-500 עובדים קבועים ומחזיקה במפעל באזור התעשייה ראשון לציון.


בשנת 2007 מתכננת החברה לפתוח 12 סניפים נוספים שמחציתם לנשים ומחציתם לגברים. בכל סניף יושקע סכום של 200 אלף דולר.


רנואר הוקמה על-ידי יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. ההערכה בשוק היא כי היקף הפעילות של רנואר עומד על 180 מיליון שקל. בשנתיים האחרונות נרשמה התחזקות לרנואר. ב-2002 רק 1% מהציבור בחר בה כרשת המועדפת. כיום היא מועדפת כבר על-ידי 4.4%. אך, יחד עם זאת, רנואר מתחזקת רק בקרב האוכלוסייה הבוגרת. אחרי מהלכי הצערת המותג, שבהם השקיעה החברה בשנה החולפת, ניתן להניח שהיחלשות שלה בקרב הנוער אשתקד, תיבלם.


הרשת שהוקמה לפני עשר שנים נהנית היום מתשתית ניהולית מבוססת הרבה יותר. הקולקציות יותר מדויקות מבעבר וכך גם ההשקעות בפרסום שמגיעות ל-2 מיליון דולר.


רנואר, המתחרה חזיתית בקסטרו, עדיין אינה מדביקה את הפערים בגודל החנויות, לא במגוון המוצרים וגם לא ברמת ההשקעה בפרטים. אבל היא עושה מאמצים גדולים, ואת זה רואים גם בכניסה שלה לתחום ההנעלה.


רנואר שכבר הגיעה למיצוי יכולת הפריסה שלה בשוק הישראלי, אינה הולכת בעקבות יזמי האופנה, להתגוששות בחו"ל. אבל ההגעה לנקודת הרוויה מאלצת גם אותה לפעול להקמת רשת חדשה שתוקם על הפלטפורמה הניהולית-לוגיסטית הקיימת.