רשת אורגניק אינדיה מבצעת מיתוג מחדש

רשת אורגניק אינדיה מבצעת מיתוג מחדש

בעלי רשת המזון האורגני "אורגניק מרקט" מרחיבים וממתגים מחדש את רשת המזון האורגני שבבעלותם, בהשקעה של 5 מיליון שקל. במסגרת תהליך המיתוג מחדש הוחלף גם לוגו החברה והמחירים ברשת הוזלו בשיעור של 10%-20%.



הרשת נקראה עד כה "אורגניק אינדיה", אולי בשל שדות הגידולים האורגניים שמחזיקים בהודו בעלי הרשת, הזוג הולי ברונפמן ויואב לב, אחותו וגיסו של איש העסקים מתיו ברונפמן.



הרשת, שמנתה עד כה שבעה סניפים, חנכה סניף שמיני ברחוב שינקין בתל-אביב, בהשקעה של 1.2 מיליון שקל. אחד מסניפי הרשת משמש כמרכז משלוחים ארצי המקבל הזמנות, הן באמצעות הטלפון והן באמצעות האינטרנט.



במקביל לעלייה במודעות לבריאות, חלה עלייה בצריכת המזון האורגני בארץ, והשוק רושם בשנתיים האחרונות גידול של עשרות אחוזים. באורגניק מרקט מעריכים, כי כבר היום מגלגל השוק 150 עד 180 מיליון שקל. לפי הרשת, שיעור האוכלוסייה הצורכת מזון אורגני באופן מלא או חלקי עומד על 1.7% בלבד.



לדברי מנכ"ל הרשת, אלעד להב, מחזור המכירות של הרשת הסתכם אשתקד בכ-21 מיליון שקל ואילו יעד המכירות השנה עומד על 28 מיליון שקל. "הרשת שמה לה למטרה להיות הרשת המובילה בתחום" אומר להב. "השוק נעשה יותר תחרותי ויותר מקצועי. הורדנו מחירים באופן משמעותי בכל הקטגוריות מתוך מטרה להגיע לקהלים יותר רחבים".



בנוסף, החלה הרשת באחרונה לייבא מוצרים. "הייבוא ייתן לנו שליטה בצינור האספקה, קרי עבודה ללא מתווכים, דבר שיאפשר לנו להוריד מחירים. שנית, הוא יבדל אותנו מהרשתות האחרות בכך שיאפשר לנו להעניק ללקוחות מגוון רחב יותר של מוצרים", מסביר להב.



לדבריו, בכוונת הרשת להתרחב במהלך 2008 בשלושה סניפים נוספים באזור גוש דן רבתי עד גדרה-חדרה ובהמשך להתרחב לירושלים ולצפון.