רשת בתי הקפה Café Café ידידותית לכלבים

רשת בתי הקפה Café Café ידידותית לכלבים

Dr.pet ורשת בתי הקפה Café Café משיקים מיזם משותף, ראשון מסוגו בישראל, תחת השם "קפה מחמד". המיזם החדש, המעודד שילוב של חיות מחמד באורח החיים האורבני מגדיר את רשת Café Café כידידותית לבעלי חיים.


במסגרת המיזם, תעמיד Dr.Pet עשרות מתקני שתייה גדולים ומעוצבים עבור בעלי החיים המגיעים עם בעליהם לכל אחד מסניפי הרשת. עמדות השתייה יתוחזקו עם מי פה של Dr.Pet לשמירה על היגיינת הפה של הכלבים.
 
לדברי  מנהלת מותג Dr.Pet, אתי בן דוד: "אנו רואים בחיית המחמד חלק אינטגרלי מבני הבית ומשיגרת החיים, ועל- כן אנו סבורים שיש לשלב גם את חיות המחמד בשיגרה האורבנית הכוללת בילוי בבתי קפה, מסעדות ומתחמי קניות. בנוסף, מטרת המיזם היא לעודד אימוץ חיות על ידי תושבי הערים אשר חלקם חוששים מגידול בעל חיים בסביבה עירונית".
 
הקהל התל אביבי שעבר וראה את ההמולה נותר אדיש, למעט קשיש אחד שפלט "ומה עכשיו? אין להם במה להתעסק?". אולם שאר המבקרים בבית הקפה שמחו על ההמולה ועל ההתחשבות באנשים המחזיקים בבית חיית מחמד: "זו התחשבות יפה של הרשת", אמרה הגר כשכלבתה תמר לגמה בשקיקה את המים המהולים במי הפה, "אני הזמנתי קפה קר, ותמר קיבלה שני חטיפים ששימחו אותה".