לאחר שנתיים של פיתוח, השיקה חברת ’ד"ר גב’ מותג מזרנים פרטי בהשקעה של 2 מיליון שקל. עד כה, שיווקה הרשת מזרני מותגים אחרים, אך בעקבות המהלך היא צפוייה לשווק רק את סדרת מזרני הבית החדשים שלה באופן בלעדי בחנויותיה.
לפי דיווחי הרשת, היוו המזרנים ששווקו על ידה עד כה כ-10-12 אחוזים מסך ההכנסותיה, אולם בעקבות השקת מזרני הבית היא צופה כי ההכנסות מהם יעמדו על כ-20-25 אחוז מסך הכנסותיה.
יוסי אלבוחר, מנכ"ל ד"ר גב: "כמי שמשווקים מותג פרטי בתחומים נוספים, כגון כסאות משרדים וכורסאות מנהלים, למדנו כי מותג פרטי מאפשר לך להציע יחס עלות-תועלת המשתלם ביותר".
היקף שוק המזרונים בישראל עומד על כ-450 מיליון שקל, כאשר 50 אחוז ממנו שייך למזרנים ממותגים דוגמת סימונס, עמינח ופולירון.