רשת האופנה אשה אשה בדרך לוול-סטריט

רשת האופנה אשה אשה בדרך לוול-סטריט
אופנת הנשים אשה אשה בדרך לוול-סטריט. ישראל ממו, הבעלים של הרשת, סגר עסקה עם חברה אמריקאית לפיה תיכנס החברה כשותפה בפעילות בחו"ל. החברה המשותפת תונפק בוול-סטריט לפי שווי של 20 מיליון דולר.
 

"נכון לעכשיו אנחנו מוכרים את הבגדים לחו"ל, אך הם לא ממותגים כאשה אשה", אמר ממו. "נפתח חנויות במינסוטה, לוס אנג'לס ושיקאגו בשלב הראשון. אחר כך נתפתח גם למזרח אירופה. כרגע מתנהלים מגעים לפתיחת חנויות ברוסיה".


לגבי השותפה האמריקאית: "מדובר בשותפות אסטרטגית עם חברה בורסאית, שמתמחה בפיתוח עסקי אופנה והנפקתם. החברה חיפשה עסקים מהסוג שלנו והם הגיעו אלינו באמצעות האינטרנט. לאחר ששהו שבועיים בישראל ולמדו את הנושא, סגרנו את העסקה. כרגע עורכי הדין עובדים על הפרטים הסופיים ואני מאמין שתוך חודש נצא לדרך".


קהל היעד של החנויות בארה"ב הוא נשים ממעמד סוציו-אקונומי בינוני עד גבוה, שלדברי ממו אינן מוצאות מענה אופנתי למידותיהן. החברה תרחיב את טווח המידות עד ל-62 כדי להתאימן לשוק האמריקאי.

 

אשה אשה תשקיע 2.5 מיליון דולר בפרסום הרשת החדשה שתיקרא Isha Isha. ממו מאמין שהיציאה לחו"ל וההנפקה יצרו בעבורו הזדמנויות אינסופיות וההנפקה תתרום למוניטין החברה, תסייע לה לחדור למודעות ותמצב אותה כחברה חזקה פיננסית.


ישראל ממו הקים את החברה ב-93'. כיום היא מונה 20 סניפים ברחבי המדינה, רובם בקניונים, ועד סוף השנה ייפתחו חמש חנויות חדשות.

 

לחברה מפעל טקסטיל בדרום תל אביב שהושק לפני שנתיים ושבבנייתו הושקעו 4.5 מיליון שקל. 75% מהסחורה מיוצרת במפעל בישראל, אך עם פתיחת הרשת בחו"ל ייאלצו לייצר גם שם, שכן המפעל, המעסיק כ-150 עובדים לא יוכל לספק את הדרישה.