רשת האופנה דיסקרט תתמתג מחדש בהשקעה של כחצי מיליון שקל

רשת האופנה דיסקרט תתמתג מחדש בהשקעה של כחצי מיליון שקל

רשת האופנה לנשים ’דיסקרט’ יוצאת בתהליך מיתוג מחדש בהשקעה של כחצי מיליון שקל, במסגרתו תפתח ארבעה סניפים חדשים בקניונים ברחבי הארץ תחת הקונספט החדש שיוגדר.


התהליך, באמצעות חברת המיתוג ’FIRMA. THE BRANDHOUSE’, יארך כחצי שנה ובמסגרתו תוגדר זהות מותגית חדשה לרשת, במטרה לתת מענה לצרכי הקהל הרלוונטי ולפנות לקהל לקוחות פוטנציאלי חדש.


 יעקב גבאי, מנכ"ל דיסקרט: "לאחר בדיקה מקיפה ומחקרי שוק בחרנו ב-FIRMA, הידועה בתהליכי מיתוג מוצלחים שעשתה למגוון רשתות אופנה. אנו סבורים כי היא בעלת הכלים, הניסיון והידע לחבר אל הרשת קהל לקוחות פוטנציאלי חדש וחיזוק הקשר עם קהל הלקוחות המלווה אותנו שנים רבות".