רשת האופנה ’העין השלישית’ מתחדשת |
||
ICE | ||
את תהליך המיתוג ילווה קמפיין בהפקה עצמית, בהשקעה של 500 אלף שקל, שיכלול שלטי חוצות, פוסטרים, מודעות בעיתונים ואוטובוסים בפריסה ארצית. את הקמפיין מובילה הדוגמנית ויקטוריה קצמן תמורת 50 אלף שקל לעונה. במיתוג החדש יתבלטו הצבעוניות העזה המתאפיינת בקולקציות הבגדים של המותג, והאווירה הנינוחה והאלטרנטיבית המאפיינת את החנויות. אבי אורבך, מנכ"ל העין השלישית: "המיתוג החדש הינו חלק ממהלך שיווקי אשר מטרתו להרחיב את החשיפה ומודעות הציבור לרשת, והוא מיצג את הקו המנחה אותנו. היעדים שלנו לשנה הקרובה כוללים גם השקעה בשיפוץ החנויות הקיימות ויצירת שפה עיצובית ושיווקית לכלל הסניפים". |
רשת האופנה ’העין השלישית’ מתחדשת
16 במרץ 2008
X