רשת האופנה קסידי מתרחבת למולדביה

רשת האופנה קסידי מתרחבת למולדביה

רשת קסידי מתרחבת למולדביה. הרשת חתמה לפני ימים אחדים על הסכם עם זכיין מקומי לפתיחת חנויות במדינה. לפי ההסכם בין הצדדים, עד חודש אוקטובר יפתח הזכיין חנות ראשונה, בהשקעה של 1.4 מיליון שקל.


 


הכוונה היא לפתוח בשלב ראשון 3 חנויות במדינה.



בנוסף מנהלת בימים אלה הרשת מו"מ עם זכיינים מקומיים באוקראינה וברומניה וכן, עם גורם ברוסיה, לפתיחת רשת חנויות במדינות אלה. כמו כן, הרשת מצויה בתהליך מתקדם עם מספר גורמים מסחריים בארה"ב לשיווק המותג שם.



"מאחר וזיהינו רוויה בשוק המקומי ויכולת הצמיחה והפיתוח שלנו בארץ הולכת וממצה את עצמה, התחלנו לגשש וקיבלנו היענות רבה גם ממזרח אירופה וגם מהשוק בארה"ב. באוקראינה אנחנו במו"מ מתקדם ואני מקווה שגם המגעים ברוסיה יבשילו כי אנחנו מאמינים שהקולקציה שלנו מאוד מתאימה לרוסיה", מסביר משה בן שטרית, מנכ"ל ומבעלי הרשת.



לדבריו, החברה החליטה אסטרטגית שלא לרכוש רשתות בארץ וכן, לא לפתוח רשת נוספת לבגדי גברים כי אם להשקיע את המשאבים בפיתוח מותג הנשים במדינות נוספות בחו"ל.



יצוין, שלרשת קסידי שתי חנויות בבולגריה הנמצאות בשליטת החברה אך שותף בהם גם גורם מקומי. היקף ההשקעה בפתיחתן עמד על 3 מיליון שקל.



בארץ מונה הרשת 31 סניפים. בחודש האחרון פתחה הרשת סניף ברובע אלרוב שבשכונת ממילא בירושלים ועד סוף השנה מתכננת הרשת לפתוח שני סניפים נוספים, בקרית אונו ובמודיעין.



רשת קסידי בוטיק נמצאת בבעלות האחים בן-שטרית.