רשת המסעדות הוטרס מתכננת סניף בת"א

רשת המסעדות הוטרס מתכננת סניף בת"א

רשת המסעדות Hooters ("ציצים") עומדת לנסות לחדור לשוק הישראלי.



הרשת המסוגננת הזו ידועה, כצפוי משמה, בבנות שופעות החזה המשרתות את היושבים בה, רובם גברים מסוקסים, או לפחות היו רוצים לחשוב שהם כאלה.



המלצריות, הידועות בשם המחמיא "בנות הוטרס", מסתובבות במסעדה בחולצות צמודות, אם כי לא חושפניות ממש. הכוונה היא בכל זאת להתאים את הרשת לבילוי משפחתי במשפחות מסוג מסויים. הבנות נבחרות לא רק בזכות החזה, אלא גם לפי "מראה של בת השכן".



את החשיפה האמיתית משאירות הבנות ללוחות השנה, לפרסומות ולמגזינים של הרשת, המהווים חלק בלתי נפרד ממנה. הרשת מגישה תפריט לגבר שבגברים: המבורגרים, כנפי עוף לאכילה בידיים, כריכים עמוסי בשר וכדומה.



מסתבר שהשילוב הזה בין גברים גבריים, בשר שמן ונוף של שדיים שופעים (אבל בלי חשיפות ברמה שמפריעה לתיאבון), מעניין לא רק את האמריקנים. חגיגת הבשרים מדרום ארה"ב לשדיים, כמו ברזיל, אוסטרליה, גרמניה, קנדה, סינגפור, טיוואן, סין והיום מדברים גם על סניף בהודו השמרנית.



לכאורה נראה כי כל אחד יכול לחקות את ההצלחה ולשכור כמה נשים שופעות למסעדה שלו, אלא שסביב הוטרס התפתחה תרבות שהיא מעבר לסך גבעותיה.



הרשת היא ספונסרית משמעותית של מירוץ המכוניות Nascar, משחקי כדורסל ופוטבול חשובים מוקרנים בה באווירה שתויה וקולנית, "נערת הוטרס" של החודש נבחרת על ידי יושבי המסעדה ומופיעה בפרסומות ובשערי המגזינים של החברה.



בנוסף, בלאס ווגאס פועל היום מלון הוטרס, בעבר פעלה גם חברת תעופה של הוטרס (הדיילות השופעות גם הנחו משחקי טריוויה באווירה עירנית), אבל חוץ מזה הרשת גם מתגאה בפעילות שלה למען המאבק בסרטן השד ולמען החיילים האמריקנים בעיראק.


 


להקת הבית של הרשת, U3, מרבה להופיע באירועי צדקה. בהוליווד כבר עובדים על "הוטרס, הסרט".