רשת "הצורפים" משיקה מותג מוצרי יודאיקה

רשת "הצורפים" משיקה מותג מוצרי יודאיקה
רשת "הצורפים" משיקה בימים אלו, מותג חדש – של מוצרי יודאייקה, במהדורה מוגבלת וממוספרת, תחת השם: GOLDA MERDINGER COLLECTION "קולקציית גולדה מרדינגר", בהשקעה של 2 מיליון שקל.

 

המותג החדש, נקרא ע"ש הגב' גולדה מרדינגר, שאספה פריטי כסף במהלך השנים מרחבי העולם, כאשר חלקם הינם רפרודוקציות מדויקות של מוצרי יודאיקה עתיקים וחלקם על-פי פרשנות בראייתה האישית של גולדה, תוך התמקדות בעבר, יישום הדברים בהווה וההשלכות לעתיד.

 

גולדה מרדינגר, המכהנת כנשיאת רשת "הצורפים", מעורבת אישית בפעילות השוטפת של החברה ואחראית על פרויקטים מיוחדים, פיתוח מוצרים חדשים, וניהול קשרי לקוחות בארץ ובעולם.

 

המותג GOLDA MERDINGER COLLECTION שיושק בסניפי הרשת במחלקות נפרדות, כאשר לכל פריט יהיה את הסגנון שלו: מרוקאי, ספרדי, אשכנזי וכד', כולל אוסף של פריטי יודאייקה מתפוצות העולם, עם השפעות אומנותיות ממזרח ומערב.

 

המותג החדש כולל כ- 35 מוצרים שונים, שיתחלקו למוצרים גדולים כמו: חנוכיית קיר, קערה לנטילת ידיים, מגש ענק לאירוח ועוד ומוצרים קטנים, דוגמת: גביע ליין, סט לבשמים והבדלה, אצבע לספר תורה, רימונים לספר תורה ועוד.

 

רשת "הצורפים" תייצר כמות מוגבלת של מוצרים – מהפריטים הגדולים ייוצרו 99 יחידות מכל דגם ומהפריטים הקטנים ייוצרו 250 מכל דגם.

 

המותג החדש נושא את חותמת האיכות הבלעדית של בית "הצורפים", ומתאפיין בעיצוב המשלב סגנון מערבי – קלאסי המושפע מהנצרות, כמו: "בארוק" "רוקוקו" וכד', לצד פריטים מעוצבים בהשראת המזרח, המושפעים מהיהדות המרוקאית ומתאפיינים בעיטורי פרחים, לבבות, וסמלים יהודיים כמו: מגן דוד, רימונים ועוד.

 

פריטי היודאייקה, משמשים להידור המצוות, כמו גם, כפריטי נוי לעיצוב הבית, המהווים חיבור קסום ומושלם בין אומנות העיצוב, למסורת עתיקת יומין.

 

יעקב מרדינגר מבעלי רשת "הצורפים" אומר: "צפי המכירות של המחלקה החדשה בשנה הראשונה, נאמד בכ- 5 מיליון שקל. אנו צופים שהמחלקה תכפיל את עצמה תוך שנתיים ותהווה 10% מפעילות הרשת.

 

לדבריו: "מחירי המותג החדש, יהיו יקרים יותר מהמוצרים הקיימים ברשת וזאת בשל העיצוב היוקרתי, עבודת הצורפות הידנית והאיכותית, טכניקת הייצור הבלעדית, דרך עבודת המחרטות הדקדקנית, מלאכת הריקוע, העיטורים והליטוש הסופי, עד להצגת היצירה המושלמת".