בריל תעשיות פותחת רשת חדשה: "סולוג בייבי"
מדובר בכניסה ראשונה של המותג לתחום בגדי התינוקות * הרשת החדשה תושק בתחילת 2009 ותכלול 10 סניפים בקניונים
אילנית חיות 17:00 27/03/08
חברת בריל תעשיות נעליים תשיק בתחילת 2009 רשת חדשה תחת השם "סולוג בייבי". כך נודע ל"גלובס". מדובר למעשה בהרחבת המותג סולוג לתחום בגדי התינוקות – תחום שבו המותג לא פעל עד היום.
השותפות עם סקאל שחקה את רווחי בריל תעשיות נעלייםבריל חתמה את 2007 עם מכירות של 365 מיליון שקל ורווח נקי של 25 מיליון שקל יצאה מחלק מהשותפויות עם חברת סקאל
לדברי מנכ"ל בריל, יהודה אלבז, הכוונה היא לפתוח 10 סניפים בקניונים מרכזיים בארץ. חלק מהקולקציות ישווקו בנוסף בסניפי סולוג שלא יהיו סמוכים לסניפי הרשת החדשה. הקולקציות שישווקו ברשת החדשה מיועדות לגילאי 3 חודשים עד 3 שנים, ולא יכללו ביגוד New Born.
רשת סולוג מונה היום 29 סניפים ומוצריה נמכרים גם בפינות מכירה ב-40 מסניפי גלי. הקולקציות המשווקות היום בסולוג פונות לילדים בגילאי 3 עד 13.
הכניסה של סולוג לתחום התינוקות נעשית על רקע פעילות ערה בשוק. פרט לשילב המובילה את התחום, החלו לפעול גם הרשתות מוצצים וד"ר בייבי של בי קמעונאות. גם רשתות האופנה מכוונות היום להרחבת הפעילות לתחום זה.