רשת חנויות התכשיטים ג.ר.א.ס משקיעה 14 מיליון שקל במיתוג מחדש

רשת חנויות התכשיטים ג.ר.א.ס משקיעה 14 מיליון שקל במיתוג מחדש
רשת חנויות התכשיטים ג.ר.א.ס עוברת הליך של מיתוג מחדש בהשקעה של 14 מיליון שקל.

 

את הליך המיתוג תלווה אירית חיון, בעלת CONCEPT, BRANDING and DESIGN HOUSE.

 

ההליך יכלול את הרחבת הרשת ל-70 חנויות ברחבי הארץ ו-20 דוכני כסף בקניונים נבחרים, החלפת חזות ובניה מחדש של כל חנויות הרשת והדוכנים ופתיחת חנות קונספט ראשונה בנשר – הראשונה בסדרה בת חמש חנויות.


המיתוג יגובה בקמפיינים פרסומיים במדיה ארצית