רשת משקפי השמש אירוקה תמתח את המותג גם לתחום השעונים

רשת משקפי השמש אירוקה תמתח את המותג גם לתחום השעונים
רשת משקפי השמש אירוקה תמתח את המותג גם לתחום השעונים, שישווקו ברשת חנויותיה. השעונים יעוצבו על-ידי מעצבת הרשת שהיא גם הבעלים אסתר וולף וייוצרו בחו"ל במפעלי שעוני אופנה על-פי אותה נוסחה המיושמת בתחום משקפי השמש.


אירוקה, שמוכרת כיום בהיקף של כ-100 מיליון שקל והרווח הנקי שלה נאמד בכ-10 מיליון שקל, תשיק קולקציה רחבה של 50 דגמי שעונים לגברים ולנשים אשר ישווקו בסניפי הרשת במחלקות ייעודיות.


בתגובה למידע, מסר שלמה מוסלי, סמנכ"ל רשת אירוקה: "בחרנו להרחיב את סל המוצרים המשווקים ברשת אירוקה ולהיכנס לתחום השעונים האופנתיים כחלק מראייה שיווקית רחבה, ובמטרה להעניק ללקוחותינו ערך מוסף עם מגוון שלם ורחב של אביזרי אופנה משלימים. זאת על מנת להפוך למותג אופנה אינטרדיסציפלינרי המכנס תחת מטרייתו מוצרים נוספים מלבד משקפי שמש. אנו ממשיכים לבחון שיתופי פעולה בתחומים משלימים ליופי ואופנה, ובעתיד הקרוב נכנס לתחומים מפתיעים נוספים שישנו את תפיסת הצרכן הישראלי".


רשת אירוקה נמצאת בבעלותם הפרטית של מייקל ויוסף וולף. הרשת מונה 43 סניפים ומחזיקה בשליש מנתח שוק משקפי השמש בישראל עם מחזור מכירות של 100 מיליון שקל בשנה.


כידוע, אירוקה עמדה פעמיים בפני הנפקה בבורסה, ובשני המקרים חזרה בה. הבעלים התכוונו להנפיק כ-20% מהחברה על מנת לגייס כ-50-60 מיליון שקל לצרכי פיתוח הרשת.


אירוקה משווקת כיום בסניפיה 14 מותגי מעצבים בזיכיון בלעדי, ביניהם ג'ורג'יו ארמני ואמפוריו ארמני, גוצ'י, איב סאן לורן, פולו ראלף לורן, דיזל, אירוקה, אוקסידו וקררה. 55% מהמכירות של הרשת מקורן במותגי העל ו-45% מהמותג הפרטי אירוקה.


מייקל וולף, בעלי רשת אירוקה, אמר לאחרונה כי הוא שוקל לרכוש רשת אופטיקה על מנת להיכנס לתחום זה. כיום מפעילה אירוקה נקודות מכירה של אופטיקה בעשרה סניפים, אך אינה מעוניינת להעמיק את החדירה של התחום לתוך הרשת המזוהה עם תחום האופנה.


בעלי אירוקה הודיעו לפני מספר חודשים על כי הרשת הפרוסה על פני 43 סניפי רשת בישראל, תשקיע 20 מיליון שקלים בהקמת רשת חנויות באגן הים התיכון – חמש חנויות ראשונות יפתחו בקפריסין בערים : לרנקה, פאפוס, לימסול וניקוסיה. החנות השישית תיפתח ככל הנראה בעיר פרמגוסטה בחלקו התורכי של האי. לאחר פתיחת החנויות בקפריסין מתעתדת החברה לפתוח רשת חנויות בכל אגן הים התיכון ובכללו יוון, טורקיה ומלטה.

 

אירוקה קיבלה את הזיכיון לשווק בארצות אלה את משקפי השמש של מותגי היוקרה אותם היא משווקת גם בארץ.