רשת נייט סליפ סנטר רכשה את פעילות סימונס ישראל

רשת נייט סליפ סנטר רכשה את פעילות סימונס ישראל

רשת נייט סליפ סנטר רכשה את כלל פעילות חברת סימונס ישראל מידי פמה, חברה להשקעות ונכסים (80%) וחיים הרמן (20%), בתמורה לכ-40 מיליון שקל. ההסכם העקרוני בין הצדדים נחתם כבר בחודש מארס האחרון ואולם הקלוסינג לעסקה נעשה רק לפני ימים אחדים. העסקה קיבלה את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.



במסגרת העסקה, רכשה נייט סליפ סנטר את זיכיון המותגים, הפעילות העסקית, קווי הייצור, המלאי והמכונות.



היקף פעילותה של סימונס ישראל מוערך ב-40 מיליון שקל לשנה. החברה היא בעלת הזיכיון לשיווק מותגי המזרונים סימונס האמריקנית, סילי האמריקנית ודאנלופילו הבריטית.



החברה משווקת את המזרונים לכ-300 נקודות הפצה ובכללן שיווקה גם לרשת נייט סליפ סנטר. כמו כן, לחברה מפעל וחנות מפעל בכפר-סבא.



במסגרת העסקה, סוכם כי נייט סליפ סנטר תשכור את מבנה המפעל לתקופה של 10 שנים.
סימונס וסילי נחשבים למותגי המזרונים המובילים בעולם. לסילי העולמית מחזור מכירות של כ-1.5 מיליארד דולר בשנה ואילו לסימונס העולמית מחזור מכירות של כמיליארד דולר בשנה.



רשת נייט סליפ סנטר נמצאת בבעלות אנשי העסקים שוקי דן-און וג'ורג' שבירו. הרשת מונה היום 14 סניפים לממכר מזרונים ומוצרי שינה שונים. כ-25% מהמוצרים הנמכרים ברשת מקורם בייבוא מטורקיה, מארצות-הברית, מתאילנד ומסין. היקף היבוא השנתי נאמד ב-8.5 מיליון שקל.



"החיבור הזה מביא אותנו למחזור של כ-100 מיליון שקל בשנה ומציב אותנו כגוף השני בגודלו בענף השינה בארץ", אומר דן-און. לדבריו, הכוונה היא לפתח את הפעילות המקורית של סימונס בארץ. "ברשת ד"ר גב מוכרים למשל רק מזרונים של סימונס ואנחנו מצפים להרחיב את הפעילות לפחות ב-30% בשנה הקרובה, הן ברשת ד"ר גב והן בקרב כל המשווקים הפרטיים".



החברה תשקיע בשנה וחצי הקרובות סכום של 10 מיליון שקל בפרסום, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי.