רשת סופר לינק מתעוררת מחדש

רשת סופר לינק מתעוררת מחדש

סופר פארם וחברת התקשורת סולגוד משיקות רשת חנויות תקשורת תחת המותג סופר לינק שתמנה עד סוף 2007 עשרים חנויות. סופר פארם הקימה את סופר לינק ב-2000 כרשת קמעונאית שמכרה בעיקר ציוד סלולר של אורנג' ומנתה תשעה סניפים. סופר פארם וסולגוד הקימות חברה משותפת (שכל אחת מחזיקה בה 50%), והשקיעו במיתוג המחודש של הסניפים הקיימים 2 מיליון דולר.


הקונצפט אותו שואפות שתי החברות להחדיר לשוק הוא של One Stop Shop בתחום התקשורת. לצד שירותי סלולר של אורנג', ניתן יהיה למצוא שם מכשירי ניווט, מחשבי כף יד, טלפונים אלחוטיים בטכנולוגיית Dect, אביזרים לטלפונים סלולריים, תקשורת בידורית (נגני mp3ו-I-pod) ועוד. פן נוסף של הפעילות התקשורתית יהיה האפשרות להתחבר לשירותי הטלוויזיה בכבלים של HOT, לרשת הטלפוניה הביתית ולשירותי האינטרנט המהיר של ברק 013.


בשלב הראשון לא מתכוונת סופר לינק לצאת בקמפיין פרסומי רחב, אלא להשקיע בעיקר באינטרנט – שם נמצא הקהל הצעיר, המתחדש והבזבזן בתחום התקשורת. בנוסף תשקיע הרשת בפעילות שיווקית במתחם החנויות והקניונים בהם היא פועלת.


ההכנסות של הרשת יגיעו ממכירת המוצרים ומעמלות שישלמו אורנג', 013 ו-HOT בעבור לקוחות חדשים. העובדים כמו הדיילות בסופר פארם הם עובדי הרשת.


רן מסורי, מנכ"ל סופרלינק: "בחרנו באורנג', איתה יש לנו שיתוף פעולה מצוין מרשת סופרלינק המקורית ועם הוט ו-013. מהוט אני מאמין שנוכל לצרף 10,000 מנויים במהלך 2007".


יאיר עשהאל, משנה למנכ"ל רשת סופר פארם הסביר אתמול כי "באמצעות שיתוף פעולה זה ננסה לשחזר את ההצלחה של רשת סופר פארם כרשת פארם מתמחה".