רשת סטימצקי חתמה הסכם

רשת סטימצקי חתמה הסכם

רשת סטימצקי, שבבעלות קרן ההשקעות מרקסטון, חתמה על הסכם השקעה ב’טיים אאוט מגזין (ישראל)’ שבבעלות יובל סיגלר.
 
בעקבות ההשקעה צפויה טיים אאוט להרחיב בשנה הקרובה את פעילות ההוצאה לאור למספר ערים מרכזיות באירופה, בהן אמסטרדם, פראג ובריסל – בהן היא מתעתדת להוציא לאור מגזינים מקומיים בזיכיון מטיים אאוט העולמית.
 
טיים אאוט, המעסיקה 60 עובדים קבועים, היא המוציאה לאור של השבועון ’טיים אאוט תל אביב’, של הירחון ’Time out Israel’ בשפה האנגלית, ושל שורת מדריכי נסיעות לערים המרכזיות בעולם.
 
אמיר קס, יו"ר סטימצקי ומנכ"ל משותף במרקסטון: "זהו נדבך נוסף בהתפתחותה של הרשת ממותג מוביל בעולם הספר למותג מוביל בתחום תרבות ופנאי בישראל ומחוצה לה. זיהינו בטיים אאוט יכולת ניהול וביצוע דינמיים, וזהו גשר נוסף לפעילות סטימצקי גם מחוץ לישראל". איריס בראל, מנכ"לי סטימצקי, הוסיפה כי "השקעה בטיים אאוט (ישראל) מהווה דריסת רגל בשוק התרבות והתוכן הבינלאומי, בו יש לרשת רבות להציע".
 
יובל סיגלר, המו"ל והעורך הראשי של טיים אאוט: "ההשקעה של מרקסטון וסטימצקי תאפשר לטיים אאוט ישראל להשלים את תוכנית ההתרחבות הבינלאומית שלה במסגרת טיים אאוט אינטרנשיונל, כמו-גם להגדיל במידה משמעותית את היקף עסקיה בישראל".
 
סטימצקי נרכשה לפני כשנתיים על ידי קרן ההשקעות הפרטית מרקסטון שבניהולם של אמיר קס, רון לובש ואליוט ברוידי. באמצעות מרקסטון והמנכ"לית איריס בראל, החלו בתהליך רענון והתחדשות הרשת, וכיום זו מדורגת כאחת מ-250 החברות הגדולות במשק.