רשת פוקס גיבשה תוכנית אסטרטגית לסגירת 80 מחנויות הרשת

רשת פוקס גיבשה תוכנית אסטרטגית לסגירת 80 מחנויות הרשת

רשת פוקס גיבשה תוכנית אסטרטגית לסגירת 80 מחנויות הרשת – כך נודע ל"גלובס". לפי אותה תוכנית, פוקס תפעל לאיחוד של כל מותגי הרשת כך שבסוף התהליך היא תישאר עם 100 חנויות גדולות.


עוד נודע כי פוקס פנתה לקניונים שבהם היא פועלת וביקשה לאחד את כל המותגים תחת קורת גג אחת. במסגרת זו ביקשה פוקס לצמצם את מספר נקודות המכירה בכל קניון לנקודת מכירה אחת עם שטח מכירה גדול שיכיל את כל ארבעת תתי המותגים: פוקס מן, פוקס וומן, פוקס קידס ופוקס בייבי.


פוקס אומנם מעוניינת לבצע את המהלך בטווח קצר יחסית, אך היא תלויה בהסכמת הקניונים לפינוי חנויות (יציאה מחוזים קיימים) ומציאת שטחי מסחר רחבים חלופיים.


המהלך הזה עתיד להביא את החברה להתייעלות תפעולית משמעותית הכולל הוצאות שכירות נמוכות יותר וכן ניהול כוח אדם בצורה יותר מושכלת שתאפשר רמת שירות גבוהה אך ככל הנראה, תדרוש כוח אדם מצומצם יותר, במיוחד בשעות שבהן תנועת הקונים בקניונים דלילה.


מדובר במהלך המתבקש בשוק. המגמה של מעבר לחנויות גדולות קיימת והיא מאפשרת חוויית קנייה טובה יותר למותג. בנוסף, המהלך יאפשר לפוקס להתמודד בצורה טובה יותר מול ענקית האופנה H&M הנכנסת לארץ.


יצוין כי ההחלטה לאחד את המותגים פוקס בייבי ופוקס קידס התקבלה כבר בעבר אך כעת הוחלט בחברה לאחד את כל ארבעת תתי המותגים.