רשת קפה הלל עולה בקמפיין טלויזיה ראשון בהיקף של 150 אלף דולר |
|
מעריב | |
רשת קפה הלל עולה בקמפיין טלויזיוני ראשון. סרטון האוירה מתאר את תהליך הכנת הקפה והאווירה שסביבו היוצרים תוך כדי עבודה מוזיקה קצבית.
הקמפיין, בתקציב של 150 אלף דולר, כולל טלויזיה וקולנוע, והופק על ידי איתי ארבל באולפני הפוסט של חברת JCS Post Production. הסרטון יוצא במקביל לקמפיין עיתונות להשקת המוצר החדש של קפה הלל The Red Box. |
רשת קפה הלל עולה בקמפיין טלויזיה ראשון בהיקף של 150 אלף דולר
10 באוקטובר 2005
X